80 نقطه در استان تهران میوه شب عید را توزیع می نمایند

به گزارش یادداشت سریع، تهران (پانا) - وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد نقاطی برای عرضه مستقیم کالا و میوه و توزیع به وسیله شبکه منتخب توزیع در دستور کار قرار گرفته. همچنین در تهران نیز 80 نقطه در سطح استان برای این کار در نظر گرفته شده است.

80 نقطه در استان تهران میوه شب عید را توزیع می نمایند

به گزارش شاتا، علیرضا رزم حسینی درباره تامین کالا در ایام پایانی سال گفت: خوشبختانه وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی، اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده اند و با استفاده از ظرفیت تشکل ها، اتحادیه ها و اصناف، هماهنگی لازم برای توزیع و عرضه کالا صورت گرفته است.

وی با اشاره به جلسه هفته گذشته مسئولان امور بازرگانی داخلی با بخش های مختلف فراوری، نگهداری، توزیع و عرضه میوه، تاکید نمود: پیش بینی ها و برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام شد و با همکاری استانداری های سراسر کشور، نقاطی برای عرضه مستقیم کالا و توزیع به وسیله شبکه منتخب توزیع در دستور کار قرار گرفته است و در تهران نیز 80 نقطه در سطح استان برای این کار در نظر گرفته شده است.

وزیر صمت با بیان اینکه در شبکه توزیع نواقصی وجود دارد، گفت: در مورد بازار مرغ و تخم مرغ، وزارت صمت، مسئول تأمین کالاهای وارداتی با ارز ترجیحی است و بعد از ترخیص از کمرگ، کالا در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار می گیرد و شبکه توزیع مربوط به تامین مرغ و تخم مرغ با وزارت جهاد کشاورزی است.

رشد 25 درصدی توزیع روغن در 2 ماه گذشته

رزم حسینی در ادامه صحبت های خود به رشد 25 درصدی توزیع روغن نسبت به دو ماه گذشته اشاره نمود و گفت: ممکن است در مواردی به دلیل مسائل در حمل و نقل این توزیع با تاخیر و مشکل روبرو شده باشد، اما موقتی و موردی بوده است.

سیاست وزارت صمت، روان سازی واردات مواد اولیه فراوری است

وی شرایط موجودی کالا در کشور و نیز شرایط فراوری را مطلوب عنوان نمود و اضافه کرد: در چند ماه گذشته شاهد روان سازی و رشد واردات کالاهای اساسی و مواد اولیه فراوری کارخانه ها بودیم؛ در امسال بیش از 1300 واحد فراوریی غیر فعال به چرخه فراوری برگشته است و وزارت صمت و بانک مرکزی به دنبال روان سازی در واردات مواد اولیه برای واحدهای فراوریی هستند.

شبکه توزیع سیمان در اختیار بخش فراوری است

وزیر صمت در مورد توزیع سیمان گفت: شبکه جاری توزیع سیمان و عاملیت آن در کشور در اختیار شرکت های فراوریی است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 فروردین 1400 بروزرسانی: 9 فروردین 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1703

به "80 نقطه در استان تهران میوه شب عید را توزیع می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "80 نقطه در استان تهران میوه شب عید را توزیع می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید