کیم جونگ اون خطاب به شی جین پینگ: همچنان حامی چین خواهیم ماند

به گزارش یادداشت سریع، رهبر کره شمالی در نامه ای به رئیس جمهور چین، بر ادامه حمایت کشورش از پکن سخن گفت.

کیم جونگ اون خطاب به شی جین پینگ: همچنان حامی چین خواهیم ماند

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در نامه ای بر سیاست تغییر ناپذیر کشورش در حمایت از چین و حزب کمونیست این کشور تأکید کرد.

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در این نامه تأکید کرد که وی، حزب حاکم و مردم کشورش به شکلی تغییر ناپذیر و دائمی در کنار شی جین پینگ (رئیس جمهور جین)، حزب کمونیست چین و مردم این کشور در مبارزه برای تحقق دفاع از سوسیالیسم خواهند ایستاد.

طبق اعلام خبرگزاری رسمی کره شمالی، این نامه که به تاریخ اول اکتبر هست، به مناسبت تبریک به رئیس جمهور چین به مناسبت 71 امین سالگرد بنیانگذاری چین جدید و حزب کمونیست آن ارسال شده است.

در پیغام رهبر کره شمالی همچنین آمده ست: مردم چین در 71 سال گذشته پس از تولد چین جدید تحت رهبری مدبرانه حزب کمونیست چین، دستاورد های چشمگیری را در ساخت سوسیالیست به ثبت رسانده اند.

رهبر کره شمالی همچنین گفت: فشاری که نیرو های متخاصم به دنبال وارد آوردن آن هستند، نمی تواند سبب فروپاشی اعتماد ملت چین در حزب کمونیست گردد و یا دستاورد هایی را که حزب کمونیست کسب نموده، انکار کند و یا مانع پیشرفت ملت چین در راهی گردد که آن را خود برگزیده است.

کیم جونگ اون در نامه خود از تمایلش برای همکاری با رئیس جمهور چین به منظور تقویت و توسعه دوستی میان کره و چین سخن گفت.

لازم به ذکر است پیغام کیم جونگ اون، در حالی منتشر شده که تنش ها میان آمریکا و چین به شکلی فزاینده رو به افزایش است.

به نوشته خبرگزاری یونهاپ، آمریکا به شکلی فزاینده، انگشت اتهام خود را به سوی چین نشانه برده و مدعی شده جلوی فعالیت های پرخاشگرانه و بدخواهانه پکن را خواهد گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1232

به "کیم جونگ اون خطاب به شی جین پینگ: همچنان حامی چین خواهیم ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیم جونگ اون خطاب به شی جین پینگ: همچنان حامی چین خواهیم ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید