پزشک مشهدی سکوتش را شکست، داستان ویزیت نشدن محجبه ها چه بود؟

به گزارش یادداشت سریع، سردبیر یک سایت خبری در مشهد با بیان اظهارات برادر شاکی پرونده پزشک مشهدی از کذب بودن تیتر یک روزنامه اطلاع داد.

پزشک مشهدی سکوتش را شکست، داستان ویزیت نشدن محجبه ها چه بود؟

به گزارش انتخاب، برادر همسر زنی که می گوید دکتر مرادی او را نپذیرفته امروز 26 اردیبهشت به سردبیر سایت خبری حرم شهر آنلاین در مشهد گفته است: ما نگفتیم دکتر بانوان محجبه را ویزیت نمی نماید؛ شکایت کردیم که بیمار ما را که اتفاقا خانمی محجبه بوده ویزیت نمی نماید. خدیوی گفت متاسفانه تیتر انتخاب شده به وسیله خبرنگار قدس باعث ایجاد سوءتفاهم شد.

لازم به ذکر است که دو روز قبل بود که خبری مبنی بر نپذیرفتن یک بانوی محجبه به وسیله یک پزشک برای ویزیت در فضای مجازی دست به دست شد و منبع خبر، صحبت ها و گلایه های همسر این زن جوان بود.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز امروز واکنشی نسبت به این خبر داشت. پدرام پاک آئین با اشاره به ارجاع پرونده پزشک عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که ادعا می شد از پذیرش بانوی محجبه خودداری نموده، به هیئت بدوی انتظامی اعضای هیئت علمی، اظهار کرد: این ادعا که اختلاف با بیمار بر سر نوبت دهی بوده و استنکاف از پذیرش صورت نگرفته است، در هیئت انتظامی رسیدگی خواهد شد.

سخنگوی وزارت بهداشت بعلاوه در گفتگویی از پلمب مطب پزشک مشهدی اطلاع داد.

اما حالا دکتر علی مرادی که دانشیار گروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، جراح دست و میکروسرجری از دانشگاه هاروارد است در نامه ای خطاب به دکتر تقی پور، ریاست هیئت انتظامی بدوی هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ماجرا را توضیح داده است.

او در توضیحات خود تاریخ دقیق حادثه را 26 فروردین ماه سال 1402 اعلام می نماید و شرایط مطب شخصی خود را با توجه به تعطیلات شب های قدر، شلوغ عنوان نموده و ویزیت بیمار در آن بازه را منوط به معین وقت قبلی توضیح داده است.

او در بخشی از توضیحات خود عنوان می نماید که همسر بیمار پس از آنکه پیروز به دریافت ویزیت خارج از نوبت نمی گردد، با منشی های مطب به مشاجره لفظی می پردازد و مطب شخصی دکتر را تهدید به پلمب می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 27 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1402 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2422

به "پزشک مشهدی سکوتش را شکست، داستان ویزیت نشدن محجبه ها چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشک مشهدی سکوتش را شکست، داستان ویزیت نشدن محجبه ها چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید