همدانی: استقلالی ها سرعت لازم به بازی نمی دهند، ملی پوشان به خاطر ترس از آسیب دیدگی مراعات می نمایند

به گزارش یادداشت سریع، پیشکسوت استقلال گفت: آبی پوشان مسائل زیادی دارند و هافبک های این تیم سرعت لازم به بازی نمی دهند تا برای مهاجمان خلق موقعیت نمایند.

همدانی: استقلالی ها سرعت لازم به بازی نمی دهند، ملی پوشان به خاطر ترس از آسیب دیدگی مراعات می نمایند

ستار همدانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره برد آبی پوشان برابر تیم ذوب آهن اظهار کرد: بازی جالبی نبود و تنها دستاورد استقلال کسب 3 امتیاز بود تا از کورس رقابت با مدعیان قهرمانی عقب نماند.

او ادامه داد: بازی بار فنی نداشت. البته تیم ذوب آهن خیلی خوب ارتباط بین خطوط استقلال را قطع نموده بود و خط هافبک آبی پوشان نتوانست فورواردها را صاحب موقعیت کند.

همدانی گفت: استقلال مسائل زیادی دارد و بازیکنانش سرعت لازم را به بازی نمی دهند. کادر فنی استقلال در نیمه دوم بازی با ذوب آهن 2 فوروارد خود را عوض کرد اما آنها از سوی هافبک ها خوب تغذیه نشدند. محبی مجبور شد از نیمه خودی استارت بزند تا بتواند موقعیت سازی کند.

همدانی گفت: استقلال مسائل زیادی دارد و بازیکنانش سرعت لازم را به بازی نمی دهند. کادر فنی استقلال در نیمه دوم بازی با ذوب آهن 2 فوروارد خود را عوض کرد اما آنها از سوی هافبک ها خوب تغذیه نشدند. محبی مجبور شد از نیمه خودی استارت بزند تا بتواند موقعیت سازی کند. خط هافبک استقلال سرعت خود را باید بالا ببرند تا برای مهاجمان بتوانند خلق موقعیت نمایند.

همدانی درباره رفتار ساپینتو در استقلال را چطور می بیند؟ گفت: من از رفتار ساپینتو تعجب می کنم چرا که او در باشگاه های بزرگی بوده و مربی حرفه ای است. البته رفتار او مسبوق به سابقه است و قبلا این جور برخوردهایی در پرتغال داشته است. به نظرم در این شرایط حضورش در کنار زمین به استقلال آسیب می زند.

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال با اشتباه فردی بازیکن ذوب آهن به گل رسید. البته نباید از سانتر زیبای مهدی پور چشم بپوشیم و او ارسال های خوبی دارد.

اودرباره اینکه چرا بازی های لیگ برتر فوتبال مجذوب کننده نیست، گفت: به نظرم یک میزان تحت تاثیر بازی های جام جهانی است چرا که بازیکنان تیم ملی نمی خواهند آسیب ببینند به همین علت در آستانه جام جهانی مراعات می نمایند تا مصدوم نشوند.

همدانی درباره حضور چند روزه بازیکنان ملی پوش در اردوی تیم ملی فوتبال گفت: به نظرم کی روش با بازیکنان از لحاظ بدنی کار نمی کند چرا که ملی پوشان بعد از بازی باشگاهی باید ریکاوری نمایند و آمادگی جسمانی شان بالاست. علت حضور در اردوی تیم ملی آمادگی ذهنی است.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مهر 1401 بروزرسانی: 23 مهر 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2330

به "همدانی: استقلالی ها سرعت لازم به بازی نمی دهند، ملی پوشان به خاطر ترس از آسیب دیدگی مراعات می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدانی: استقلالی ها سرعت لازم به بازی نمی دهند، ملی پوشان به خاطر ترس از آسیب دیدگی مراعات می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید