کیمیش: آلمان پتانسیل قهرمانی در یورو 2020 را دارد، قرار است چیزهایی جدیدی از ناگلسمان بیاموزم

به گزارش یادداشت سریع، هافبک تیم فوتبال بایرن مونیخ می گوید تیم تحت راهنمایی یواخیم لو پتانسیل قهرمانی در یورو 2020 را دارد.

کیمیش: آلمان پتانسیل قهرمانی در یورو 2020 را دارد، قرار است چیزهایی جدیدی از ناگلسمان بیاموزم

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، یاشوا کیمیش که از سال 2015 در عضویت بایرن مونیخ است و در این مدت با مربیانی همانند پپ گواردیولا، کارلو آنچلوتی، یوپ هاینکس، نیکو کواچ و هانسی فلیک کار نموده، امیدوار است سرمربی نو باواریایی ها یعنی یولیان ناگلسمان برای مدت طولانی تری در این تیم بماند.

مدافع - هافبک 26 ساله سرخپوشان مونیخی در گفت وگو با سایت گل گفت: فکر می کنم به لحاظ فردی می توانم چند گام دیگر در جهت پیشرفتم بردارم. بی صبرانه منتظر کار با سرمربی نومان (ناگلسمان) در بایرن مونیخ هستم، چون قرار است چیزهایی نوی از او بیاموزیم. من در شش سال حضورم در بایرن مونیخ با مربیان زیادی کار نموده ام که این نباید هدف بایرن باشد.

وی اضافه نمود: با امضای قرارداد سرمربی نو، امیدوارم او برای مدت طولانی تری در بایرن بماند و بتوانم گام های بیشتری برای پیشرفت زیر نظر او بردارم. هنوز به پتانسیل واقعی ام نرسیده ام و همچنان امکان انجام کارهای بیشتری را دارم.

کیمیش که به همراه تیم ملی فوتبال آلمان در گروه F مسابقات یورو 2020 باید با تیم های فرانسه، مجارستان و پرتغال رقابت کند، درباره شانس قهرمانی مانشافت در این دوره از رقابت ها اعلام نمود: به نظرم همه ما در این زمینه هم عقیده هستیم که ما پتانسیل قهرمانی را داریم، هرچند در چند سال اخیر پیروز نشده ایم این پتانسیل را به نتیجه برسانیم.

هافبک مانشافت ادامه داد: در نهایت پتانسیل به تنهایی یک تئوری است. ما در جام جهانی 2018 هم پتانسیل بالایی داشتیم، اما تنها در صورتی که به صورتی تیمی حرکت کنیم، سپس اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد. من دیدی مثبت در این زمینه دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1893

به "کیمیش: آلمان پتانسیل قهرمانی در یورو 2020 را دارد، قرار است چیزهایی جدیدی از ناگلسمان بیاموزم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیمیش: آلمان پتانسیل قهرمانی در یورو 2020 را دارد، قرار است چیزهایی جدیدی از ناگلسمان بیاموزم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید