عذرخواهی استاندار سیستان و بلوچستان از رسانه

به گزارش یادداشت سریع، استاندار سیستان و بلوچستان : اتفاقی که در حاشیه مصاحبه روز گذشته رخ داد و به وسیله فضای مجازی منتشر شد، پیش آمدی ناخواسته بود .

عذرخواهی استاندار سیستان و بلوچستان از رسانه

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، احمدعلی موهبتی استاندارسیستان و بلوچستان در مطلبی روز گذشته نوشت:

با عرض سلام و احترام

محضر ملت شریف ایران.

اتفاقی که در حاشیه مصاحبه روز جاری رخ داد و به وسیله فضای مجازی منتشر گشت، پیش آمدی ناخواسته در شرایطی سخت و آشفته از شرایط سلامت مردم عزیز، این، ولی نعمتان مان رخ داد.

یقیناً مردم بزرگوار و شکیبا به درستی و به حق انتظار دارند که کارگزاران نظام و خادمان آنان حتی در شرایط سخت و بحرانی از مدار اخلاق خارج نشوند، لذا ضروری دانستم تا مراتب اعتذار و پوزش خود را محضر ملت شریف و فهیم ایران به ویژه مردمان عزیز و همراه سیستان و بلوچستان، اصحاب رسانه و خبرنگاران محترم و همه عزیزانی که این کلیپ کوتاه را مشاهده کردند و مکدر و آزرده خاطر شده اند تقدیم نمایم، امیدوارم خداوند همه ما را از این زمینه هایی که در آن وسوسه های شیطانی است، مصون و محفوظ نگه دارد و توفیق خدمتگزاری بیشتر به صاحبان این انقلاب نصیب فرماید. انشالله

روز گذشته در سفر حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت به زاهدان، در زمان ضبط مصاحبه از وی، استاندار سیستان و بلوچستان با اعتراض از کادر دوربین صدا و سیما با این کلام که تصویربردار صدا و سیما، فقط از یک نفر تصویر می گیرد از کادر خارج شد و نسبت به کار صدا و سیما توهین کرد که این رفتار مورد قضاوت در فضای مجازی نهاده شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1886

به "عذرخواهی استاندار سیستان و بلوچستان از رسانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی استاندار سیستان و بلوچستان از رسانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید