بازگشت ایرانی های مقیم چین با پرواز های امروز

به گزارش یادداشت سریع، سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: پرواز های صبح امروز از چند مبدأ چین به فرودگاه امام خمینی (ره) برای بازگرداندن ایرانی های مقیم چین صورت گرفته بود.

بازگشت ایرانی های مقیم چین با پرواز های امروز

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، رضا جعفرزاده درباره انجام پرواز های امروز از چند مبدأ کشور چین به فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: پرواز هایی که صبح امروز از مبادی چین به فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شد بابت برگرداندن ایرانی های مقیم چین بود.

وی اعلام کرد: یکی از محور هایی که در جلسه معاون اول رئیس جمهور مبنی بر تعلیق پرواز های چین مطرح شد، این بود که برنامه ریزی گردد تا ایرانی های مقیم چین به کشور بازگردانده شوند و این مورد یکی از محور های مهم بوده است و پرواز های امروز هم همان طبق همان محور است.

وی در پاسخ به این گفته که در 3 پرواز صبح امروز از مبادی مختلف کشور چین به فرودگاه امام، حداقل از 600 جایگاه پروازی استفاده شده است و آیا این تعداد مسافر از کشور چین وارد فرودگاه امام از چین شده اند؟ گفت: اگر شاهد انجام پرواز ها از کشور چین هستید، این برای بازگرداندن ایرانی های مقام چین است.

وی اظهار کرد: مسافرانی که صبح امروز به فرودگاه امام خمینی (ره) وارد شده اند همان مسافران ایرانی هستند؛ ممکن است از همه جایگاه های هواپیما استفاده نشده باشد، زیرا پرواز ها فقط برای بازگرداندن مسافران ایرانی صورت گرفته است.

بنابر این گزارش در جلسه روز 11 بهمن ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تنی چند از مسئولان دولتی، مقرر شد در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، پرواز های چین به طور موقت به ایران تعلیق گردد همچنین از ایران نیز پرواز به چین به طور موقت نداشته باشیم؛ بنابراین گزارش ساعت 4:30 صبح امروز پرواز شماره 5078 ماهان از پکن به فرودگاه امام خمینی (ره)، ساعت 4:46 پرواز شماره 5076 ماهان از شانگ های به فرودگاه امام خمینی (ره) و ساعت 5:19 پرواز شماره 5080 ماهان از گوانگ ژو در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشست؛ بنابراین گزارش پرواز های چین توسط شرکت هواپیمایی ماهان و همچنین شرکت هواپیمایی چین جنوبی (چایناساتر) انجام می گردد.

در این بین ماهان با کاهش پرواز های اروپایی، روی پرواز های چین بیشتر سرمایه گذاری نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 645

به "بازگشت ایرانی های مقیم چین با پرواز های امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت ایرانی های مقیم چین با پرواز های امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید