تور روسیه ارزان: شاهد پیشرفت کمی در پیشبرد روابط مسکو و واشنگتن هستیم

به گزارش یادداشت سریع، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در ایالات متحده امروز سه شنبه طی سخنانی گفت که مسکو نشانه هایی از پیشرفت مثبت در روابط میان روسیه و آمریکا را شاهد است، اما با اینحال این اندازه پیشرفت بسیار اندک به نظر می رسد.

تور روسیه ارزان: شاهد پیشرفت کمی در پیشبرد روابط مسکو و واشنگتن هستیم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس این گزارش، آنتونوف گفت: طی یک سال گذشته، ما شاهد پیشرفت های کم، اما مثبت در زمینه روابط دوجانبه با آمریکا بوده ایم.

وی بعلاوه در مورد رویکرد دولت بایدن بر سر روابط با مسکو گفت: رییس جمهور بایدن با پیشنهاد ما برای تمدید پیمان استارت برای پنج سال دیگر بدون هیچ گونه پیش شرطی موافقت کرده است. در ماه ژوئن، سران دو کشور نیز نشستی در ژنو داشتند. دستور کار این نشست هم شامل موارد متعدد و ثمربخش بود.

سفیر روسیه در آمریکا در ادامه سخنان خود از ادامه تبادل نظر میان دو کشور بر سر ثبات استراتژیک و امنیت سایبری نیز استقبال کرد و البته تاکید نمود که این موارد تنها قدم های ابتدایی برای بازگرداندن روابط میان واشنگتن و مسکو به حالت عادی بوده و هنوز کارهای بسیار زیاد برای انجام دادن در این زمینه به جای مانده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آذر 1400 بروزرسانی: 9 آذر 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2055

به "تور روسیه ارزان: شاهد پیشرفت کمی در پیشبرد روابط مسکو و واشنگتن هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: شاهد پیشرفت کمی در پیشبرد روابط مسکو و واشنگتن هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید