دوستان انتاریویی برنده جایزه 70 میلیون دلاری لوتو مکس شدند

به گزارش یادداشت سریع، وقتی دیوید اوورال و دوستش دانا ویلیامسون بلیت برنده لوتو مکس ماه گذشته را خریدند، به شوخی گفتند که فقط می خواهند 20 دلار ببرند تا استراتژی سرمایه گذاری کوتاه مدت خود را ادامه بدهند.

دوستان انتاریویی برنده جایزه 70 میلیون دلاری لوتو مکس شدند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اوورال 63 ساله اهل اوکویل انتاریو که در صنعت خوار و بار کار می نماید در یک بیانیه خبری گفت: راستش دانا از آخرین بازی رایگان ما برای دریافت بلیت استفاده کرد.

ویلیامسون 60 ساله که کارمند بازنشسته بخش اقتصادی اهل تورن هیل انتاریو است، شرح داد که این دو نفر 10 سال است که گروهی لاتاری بازی می نمایند و آن هفته نوبت او بود که بلیت بخرد.

ویلیامسون با خنده گفت: فکر کردم دو بلیت اضافی برای خانواده ام بخرم اما تصمیم گرفتم این کار را نکنم چون برنده شدن فقط یک بلیت می خواهد. ایمیلی با اسکن بلیت برای دیوید فرستادم و نوشتم که این هم شماره های 70 میلیون دلارمان. یابا دابا دو!

ویلیامسون گفت بعد از قرعه کشی روز سی و یکم جولای داشت ارقام را چک می کرد و با هر رقم جشن می گرفت اما بعد فکر کرد که شاید دارد تصور می نماید که پنج رقم درست دارد. او گفت به اوورال زنگ زد تا بگوید که آن ها تنها برنده 70 میلیون دلار هستند و او باورش نمی شد.

این دو می گویند این اتفاق هنوز حس خیالی بودن دارد و ویلیامسون می گوید مطمئن نیست چطور باید چیزی مانند این را در ذهنش پردازش کند. او می گوید: از تمام چیزهایی که در لیست رخدادهای عظیم زندگی ام بود بردن لاتری جایی نداشت.

اوورال با نگاه به آینده می گوید می خواهد مدتی وقت با خانواده اش بگذارند تا بتوانند به واقعیت جدید خود عادت نمایند و بعد تصمیم های عظیم بگیرند. البته او اقرار می نماید که خریدن یک خانه روستایی ممکن است بخشی از آینده باشد.

ویلیامسون هم گفت تا به حال شانس زیادی برای فکر کردن درباره آینده نداشته اما می خواهد وقتی اوضاع امن شد بیشتر سفر کند.

به گفته سازمان لاتری و گیمینگ انتاریو، این دومین باری است که در انتاریو یک جایزه 70 میلیون دلاری اهدا شده است.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1216

به "دوستان انتاریویی برنده جایزه 70 میلیون دلاری لوتو مکس شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوستان انتاریویی برنده جایزه 70 میلیون دلاری لوتو مکس شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید