بهترین مکان ها برای تعطیلات در جهان ، برای شما که عاشق پنیر هستید

به گزارش یادداشت سریع، آیا چیزی بهتر از پنیر وجود دارد؟ پنیر تقریباً با همه چیز مصرف می شود. پنیر را می توان با میوه ها و سبزیجات، با پاستا با شکلات، با نوشیدنی و یا حتی با خود پنیر استفاده کرد، این شگفت انگیز است. مسافران عاشق پنیر هنگامیکه مطالب زیر را درباره پنیرهای فوق العاده عالی و برترین جا برای مسافرت که آنها را تولید می کنند، بخوانند احتمالاً پاسپورت خود را برای سفر آماده می کنند. برترین مکان برای تعطیلات را شناسایی کنید و کوله بارتان را ببنید. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید برای معرفی برترین مکان ها برای تعطیلات و تست پنیرهای خوشمزه....

بهترین مکان ها برای تعطیلات در جهان ، برای شما که عاشق پنیر هستید

1) بردو، فرانسه

فرانسه آرمانشهری برای پنیر و برترین مکان برای تعطیلات است و در شهر بردو بعضی از برترین پنیرهای فرانسوی وجود دارند. در این شهر علاوه بر حضور تعداد بی شماری فروشگاه های مختلف برای خرید پنیر، می توانید سری به کارخانه پنیر مخصوص بز مانند Le Chèvre-Feuille زده و به رستوران کوچک پنیر به نام بود ات میلت که درون غار واقع شده است، بروید.

2) نورماندی، فرانسه

نورماندی در اطراف کامه برته، برترین جا برای مسافرت و یافتن پنیر فرانسوی بسیار چرب یا خامه ای است. شما می توانید از موزه پنیر که به شکل پنیر گرد کامبرت ساخته شده و مزرعه پرزیدنت دیدن نمایید. جاییکه می توانید به میزان فراوان پنیر تازه بخورید و هر چیزی درباره کامبرت از ابتدای تاریخ آن تا روند تولید پنیر یاد بگیرید.

3) رشته کوه های آلپ، فرانسه

می توانید کنار مرزهای فرانسه، سوئیس و ایتالیا بعضی از پنیرهای خوشمزه مانند رب الکون، بیوفورت، آبوندنس، بلوته د ساسنگ و تومی د ساویو، را پیدا کنید. علاوه بر این می توانید هنگام دیدن چشم انداز ها زیبای حیرت انگیز کوه های آلپ، از خوردن پنیر لذت ببرید.

4) آستریاس، اسپانیا

این مکان در اسپانیا ال پاییس د لوس کوئس سرزمین پنیرها نامیده می شود. کوئس د پابرالس پنیر فوق العاده خوشمزه ای است که در این ناحیه که طرفداران بسیاری دارد. اگر چه یک بنیاد خاص به تاریخ و فرهنگ پنیر مهم کابرالس اختصاص داده شده است، در اینجا عاشقان پنیر می توانند همه چیز را درباره این پنیر مشهور کشف کنند.

5) لامانچا، اسپانیا

لامانچا نه فقط خانه دن کیشوت بلکه خانه اصلی بیشتر پنیرهای مشهور اسپانیایی مانند مانچگو است. مانچگو، پنیر کره ای است که از شیر گوسفندان مانچگو که در نواحی تولدو، سنوکا، ریل سیداد و آلباسته می چرند، درست می شود.

6) ساردینیا، ایتالیا

شما می توانید انواع پنیر ایتالیایی از پکورینو تا پنیر آبی را در ساردینیا از برترین مکان ها برای تعطیلات پیدا کنید. اما آنچه که باعث می شود پنیر سارجهان خاص (و شاید کمی پرخطر) باشد، یک پنیر غیر قانونی است که از طریق کرم زنده درست می شود. این پنیر casu marzu (پنیر فاسد) نام دارد.

7) پاگاسانو، ایتالیا

طرفداران پنیرهای تند و پر ادویه قطعاً باید به پاگاسانو مرکز پنیر گورگونزولا در ایتالیا بروند. بدون شک بازدید از یکی از برترین شرکت های تولید کننده پنیر سنتی ایتالیایی، آریگونی، ارزش تلاش کردن را دارد.

8) رگیو املیا

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که کجا پنیر مورد علاقه خود را که عملاً با هر چیزی فوق العاده است، پیدا کنید؟ ما درباره پارسمان یا پارمیجیانو- رجیانو صحبت می کنیم. به نظر می رسد که این پنیر از قرون وسطا در استان املیا رجیو ایتالیا ساخته شده است. حضور در اینجا و برترین جا برای مسافرت برای دوستداران پنیر یک ضرورت است.

9) سامرست، جنوب غرب انگلستان

پنیر چدار واقعی در جعبه پنیر ان - مک یا شیشه پنیر نیست. مکان اصلی آن تقریباً شهر چدار در جنوب غربی انگلستان است، جاییکه شرکت مشهور پنیر جرج چدار تنها پنیرسازی شهر، اسنک با طعم خاص را تولید می کند.

10) گریز، سوئیس

آیا می خواهید در جای دیگری غیر از گریز، پنیر عالی گرویر را پیدا کنید؟ این پنیر از دیرباز تا به امروز در این شهر کوچک قرون وسطایی پنیر ساخته می شود. اینجا برترین جا برای مسافرت و برترین مکان برای پنیرهای میوه ای مورد علاقه شما است که در طول قرن ها درست می شوند.

11) ترجون، نروژ

برترین پنیر در جهان (نه واقعاً) نوعی پنیر آبی بسیار مقوی به نام کرافت است که برای اولین بار از سال 2004 در شهر ترجون نروژ ساخته شده است. جشنواره جوایز جهانی پنیر در سن سباستین، در سال 2016 پنیر کرافت را به عنوان برترین پنیر جهان انتخاب کرد (همه دسته ها).

12) هلند

اگر می خواهید به برترین فروشگاه های پنیر اروپا سری بزنید، باید به هلند، برترین مکان برای تعطیلات سفر کنید. در این بازارهای قرون وسطایی، شما می توانید تمام انواع پنیر، از جمله ادام و گودا را پیدا کرده و یا می توانید در بازار پنیر Alkmaar در میدان Waagplein توقف کنید.

13) جشنواره پنیر آرتیزان، کالیفرنیا

شما مجبور نیستید برای خوردن پنیر خوب همیشه به اروپا بروید. شما می توانید انواع پنیرهای خوشمزه خانگی را در ایالات متحده نیز پیدا کنید. برترین مکان ها برای تعطیلات، کالیفرنیا هر بهار میزبان فستیوال پنیر است که انواع چیزمونوگرها را از سراسر کشور در اینجا جمع می کند.

14) مدیسون، ویسکانسین

طبیعتاً برای تست پنیر چدار باید به ویسکانسین بروید. هنگامیکه آنجا هستید، به فروماگینیشن (Fromagination) در مدیسون سری بزنید، در آنجا می توانید از انواع پنیرها نمونه ای تهیه کرده و از مزه های مختلف (از جمله راکلت های پنیر ذوب شده) لذت ببرید و بعلاوه اطلاعاتی را درباره چیزمونوگر کسب کرده و سبدهای پنیر و غیره را به خانه ببرید.

15) کابوت، ورمونت

کابوت برترین مکان برای تعطیلات و سازنده پنیر در آمریکا است، کارخانه لبنیاتی کابوت. مزرعه لبنیاتی که به خاطر پنیرهای چدار با طعم خاص و سفیدش مشهور است. تقریباً در هر فروشگاه موادغذایی هنگامیکه در حال راه رفتن در راهروی وسط قفسه ها هستید، می توانید این پنیر را پیدا کنید. بعلاوه می توانید با گرفتن یک تور از کارخانه لبنیاتی دیدن کنید.

16) لوئیزیانا، نیواورلاندو

هنگامیکه به پنیر فکر می کنید، ممکن است نخستین جاییکه به ذهنتان برسد، این شهر جنوبی باشد. این شهر دارای چندین بازار شگفت انگیز است که دارای غذاهای دست ساز فراوانی از جمله پنیر می باشند. هنگامیکه شما در Big Easy هستید، در فروشگاه فرانسوی ها در خارج از بازار یا شرکت پنیر جیمز اسمیت، توفقی داشته باشید.

17) فلادلفیا، پنسیلولنیا

این فقط درباره استیک های پنیر فیلی نیست. فیلادلفیا نه تنها دارای مجموعه بزرگی از رستوران های شگفت انگیز است (جاییکه می توانید به میزان فراوان پنیر پیدا کنید) بلکه شما می توانید در بازار ریدینگ ترمینال مارکت که دارای چندین مغازه پنیر فروشی است توفقی داشته باشید.

18) تورنتو، کانادا

شاید همسایه شمالی آمریکا به خاطر پنیرش مشهور نباشد اما به خاطر مکان هایی بسیاری که برای خرید و خوردن پنیر از جمله بازار سنت لاورنس دارد، بسیار مشهور است. بازار مزرعه فوق العادهای در آنجا وجود دارد که نه تنها پر از غذاهای ارگانیک است بلکه به فراوانی پنیر در آنجا یافت می شود.

19) اوخاسا، مکزیک

آیا شما طرفدار اوخاسا، پنیر نرم و شوری که در بیشتر غذاهای مکزیکی استفاده شده و باعث خوشمزگی و لذیذتر شدن آنها می شود، هستید؟ اوخاسا بصورت توپ های کوچکی، درست مانند پنیر موتزارلا، فروخته می شود. می توانید آن را در بسیاری از غذاخوری ها و رستوران ها پیدا کنید. بعلاوه، شما وسوسه خواهید شد تا میزانی پنیر را به خانه ببرید.

20) جزیره پاگ، کرواسی

پاسکی سر، پنیر سفت و شوری است که از شیر گوسفندانی که در این جزیره کوچک نزدیک کرواسی پرورش داده می شوند، درست می شود. گوسفندانی که تمام روز نزدیک سواحل شور می چرند و هر دو روز یکبار دوشیده می شوند. این جزیره بهشتی برای عاشقان پنیر است.

21) آدلاید، استرالیا

هنگامیکه شما در استرالیا هستید باید برترین پنیرهایی که پیشنهاد می شوند را امتحان کنید. پنیر رایتس وودساید، انواع فراوانی از پنیرهای گاوی و بزی را ارائه می دهد. این پنیرها با دست ساخته شده اند و مطابق با فصل آن در دسترس قرار دارند.

منبع: همگردی
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2369

به "بهترین مکان ها برای تعطیلات در جهان ، برای شما که عاشق پنیر هستید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مکان ها برای تعطیلات در جهان ، برای شما که عاشق پنیر هستید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید