خدمت رسانی به ایثارگران هدف مجموعه های مالی بنیاد شهید است

به گزارش یادداشت سریع، قاضی زاده هاشمی گفت: هدف اصلی فعالیت مجموعه های مالی زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

خدمت رسانی به ایثارگران هدف مجموعه های مالی بنیاد شهید است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شنبه در بازدید از ستاد مرکزی بانک دی در جمع مدیران و اعضای هیئت مدیره این بانک توضیح داد: هدف اصلی فعالیت مجموعه های اقتصادی زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است و از ظرفیت ها و توانایی های این عزیزان هم در این مجموعه ها استفاده گردد.

وی با تاکید بر اینکه تمام فعالیت ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران و زیرمجموعه های آن باید مطابق قانون پیش برود اضافه نمود: مجموعه های اقتصادی بنیاد باید سودآور باشند تا بتوانند در راستا خدمات رسانی به ایثارگران، بنیاد شهید و امور ایثارگران را همراهی نمایند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه نمود: ضروری است خدمات اقتصادی در حوزه بنیاد به وسیله بانک دی پیگیری گردد تا شاهد تقویت این مجموعه و در نهایت افزایش کیفیت خدمات رسانی به ایثارگران باشیم.

احترام به مراجعین و مخاطبان

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تمامی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت های تابعه، خود را خدمتگزار خانواده شهدا و ایثارگران می دانند، گفت: احترام به مراجعین و مخاطبان وظیفه تمام مجموعه های خدماتی است اما ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران با قشری ارتباط داریم که دارای حرمت و صندلی ویژه ای هستند و تمام مدیران و کارکنان، خود را خادم این عزیزان و جامعه بزرگ شهدا و ایثارگران می دانند.

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر ضرورت توسعه ارائه خدمات به صورت غیرحضوری و الکترونیک گفت: توسعه خدمات الکترونیک و شفافیت همه جانبه نیازمند اصلاح فرایندها است.

قاضی زاده هاشمی گفت: هدف اصلی فعالیت مجموعه های اقتصادی زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2013

به "خدمت رسانی به ایثارگران هدف مجموعه های مالی بنیاد شهید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمت رسانی به ایثارگران هدف مجموعه های مالی بنیاد شهید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید