سال جاری سال آغاز یا به ثمر رسیدن پروژه های بزرگ و راهگشای وزارت ارتباطات است

به گزارش یادداشت سریع، وزیر ارتباطات گفت: سال 1401 سال تحول و فراوری، اشتغالزایی و شکوفایی کسب و کارهای دانش بنیان و سال آغاز یا به ثمر رسیدن پروژه های بزرگ راهگشا در حوزه ماموریتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

سال جاری سال آغاز یا به ثمر رسیدن پروژه های بزرگ و راهگشای وزارت ارتباطات است

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پستی اینستاگرامی نوشت: در آیین دید و بازدید نوروزی میزبان همکاران گرانقدرم از بخش های مختلف وزارتخانه و فعالان بخش خصوصی بودم. یکی از ویژگی های شاخص نوروز خانه تکانی دلها و تجدید مودت با یاران و دوستان است؛ یاران و دوستانی که قرار است یکسال دیگر شانه به شانه یکدیگر برای تحقق آمال هموطنان بکوشیم. این ویژگی نوروز را بسیار دوست دارم.

وی اضافه نمود: در جمع صمیمی کارکنان وزارت ارتباطات از صمیم قلب برای همکارانم در ستاد، سازمان های فناوری اطلاعات، فضایی، تنظیم مقررات، شرکت های زیرساخت، پست، پارک فناوری اطلاعات، منطقه ویژه مالی و فرودگاه بین المللی پیغام، پژوهشگاه فضایی، پژوهشگاه ارتباطات، پست بانک و همه آنان که در حوزه های ماموریتی این وزارتخانه و اکوسیستم ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور فعالیت می نمایند، و برای خانواده هایشان آرزوی سلامتی، شادکامی و موفقیت کردم.

زارع پور گفت: سال 1401 سال تحول و فراوری است، سال اشتغالزایی و شکوفایی کسب و کارهای دانش بنیان، سال آغاز یا به ثمر رسیدن پروژه های بزرگ راهگشا در حوزه ماموریتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات.

وی اضافه نمود: با فراهم شدن زیرساخت های پیش بینی شده در قانون بودجه سال جاری و حمایت های دولت و رئیس جمهوری محترم و همراهی و کوشش همه متخصصان این صنعت و به فضل خداوند پروژه های بزرگ و راهبردی برنامه ریزی شده به ثمر خواهد نشست.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2230

به "سال جاری سال آغاز یا به ثمر رسیدن پروژه های بزرگ و راهگشای وزارت ارتباطات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جاری سال آغاز یا به ثمر رسیدن پروژه های بزرگ و راهگشای وزارت ارتباطات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید