جام حذفی فوتبال، صعود تراکتور به جمع 4 تیم پایانی با فزونی پُرگل مقابل مس کرمان

به گزارش یادداشت سریع، تیم فوتبال تراکتور تبریز با شکست مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کرد.

جام حذفی فوتبال، صعود تراکتور به جمع 4 تیم پایانی با فزونی پُرگل مقابل مس کرمان

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت فوری از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت 15 امروز (چهارشنبه)، در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور و در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز، مقابل مس کرمان صف آرایی کرد و به فزونی 4 بر یک دست یافت.

محمدرضا خانزاده در دقیقه 31، اشکان دژاگه در دقیقه 42، رضا اسدی در دقیقه 45 (از روی نقطه پنالتی) و سعید مهری در دقیقه 77، گل های سرخپوشان تبریزی را به ثمر رساندند. بهرام رشیدفرخی در دقیقه 61 هم برای مس کرمان گلزنی کرد، اما مانع شکست شاگردان مجتبی حسینی در بازگشت این مربی به تبریز نشد. حسینی سال 96 به عنوان دستیار یحیی گل محمدی در تراکتور حضور داشت.

به این ترتیب تراکتور به دو تیم دیگر حاضر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، یعنی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان اضافه شد. پیروز ملاقات استقلال - سپاهان، دیگر تیم حاضر در این مرحله خواهد بود.

محمدحسین ترابیان قضاوت بازی تراکتور - مس کرمان را بر عهده داشت. او در این مسابقه به پوریا غلامی از مس، کارت زرد نشان داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 744

به "جام حذفی فوتبال، صعود تراکتور به جمع 4 تیم پایانی با فزونی پُرگل مقابل مس کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی فوتبال، صعود تراکتور به جمع 4 تیم پایانی با فزونی پُرگل مقابل مس کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید