خودمان با دست خودمان این بلا را سر پرسپولیس و استقلال آوردیم

به گزارش یادداشت سریع، تهران (پانا) - سرمربی اسبق پرسپولیس معتقد است این تیم نباید برای قهرمان شدن هیچ کدام از بازی ها را دست کم بگیرد.

خودمان با دست خودمان این بلا را سر پرسپولیس و استقلال آوردیم

حمید درخشان در گفت وگو با پانا درباره برتری پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: تراکتور با توجه به وضعیتی که در هفته های اخیر داشت، در این بازی بیشتر دفاع و استفاده از ضد حملات بود که روی همین تاکتیک یک گل هم برای این تیم به ثمر رسید و موقعیت های خطرناک دیگری هم خلق شد اما در جریان بازی این تیم پرسپولیس بود که بر جریان بازی تسلط داشت و فوتبال بهترین ارائه کرد و در نهایت توانست نتیجه بگیرد و توقف استقلال در اراک هم کمک کرد تا پرسپولیس به یک امتیازی صدر جدول برسد. البته این یک امتیاز هم به علت حکم کمیته انضباطی و اگر استیناف حکم مربوط به گل گهر را برگرداند جدول باز هم تغییر خواهد کرد.

وی ادامه داد: برد در این بازی حق پرسپولیس بود و همانطور که گفتم بیشتر بازی در اختیار تیم یحیی گل محمدی بود اما باز هم در دقایقی از بازی با تمرکز بیشتر می توانستند گل های بیشتری به تراکتور بزنند. به ویژه پنالتی که مهدی ترابی از دست داد، اگر آن پنالتی گل شده بود در دقایق به جای مانده تیم با ترس کمتری بازی می کرد و چه بسا با همین عدم استرس شاهد گل های دیگری هم از سوی پرسپولیس بودیم، اما به هر حال مهم در این بازی کسب سه امتیاز خانگی بود که بدست آمد.

سرمربی اسبق پرسپولیس درباره تقابل این تیم و پدیده مشهد در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: درست است که پدیده تیم ته جدولی لیگ برتر است و روزهای بدی را سپری می کند اما این علتی نمی شود که آنها را دست کم گرفت، برای قهرمان شدن نباید تیمی را دست کم گرفت. اصولا برای پرسپولیس فرقی ندارد که حریفش تیمی مانند سپاهان در بالای جدولی باشد یا پدیده در پایین جدول و در تمام بازی ها با قدرت کامل وارد زمین می شود و این بازی هم همینطور خواهد بود. همچنین نکته دیگر که باید به آن توجه کرد این است که مطمئن باید بود که بازیکنان پدیده با توجه به حضور قهرمان ایران مقابل آنها انگیزه بالایی خواهند داشت و بیشتر از بازی های گذشته برای نشان دادن خودشان تلاش می کنند.

درخشان درباره احتمال حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به علت عدم صدور مجوز حرفه ای گفت: متاسفانه هنوز برخی نمی دانند چه بلایی بر سر این سرمایه و اعتبار فوتبال ایران آورده اند، حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا شاید با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد اما اگر واقع بین باشیم این حذف با دستان خودمان در داخل کشور بوده است و این دو تیم از داخلی ها ضربه خورده اند. سال هاست می گوییم که پرسپولیس و استقلال را واگذار کنید و از واگذاری حرف می زنند اما فقط در حد ادعا به جای مانده است و حالا هم شنیده ایم که شاید تیم ها را به دو وزارت خانه بدهند.

وی در سرانجام گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا بصورت دقیق فوتبال ایران را زیر نظر دارند و اینکه می گویند دولت نباید تیم داری کند یعنی تیم ها باید کامل خصوصی شوند نه اینکه بخشی از سهام باشگاه ها دست دولت باقی بماند و بخش دیگری را بفروشند. فیفا تاکید دارد که خصوصی سازی باید کامل انجام شود و این کارهای نصفه و نیمه را قبول نمی کند و باز هم خطر محرومیت بیخ گوش ما خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2171

به "خودمان با دست خودمان این بلا را سر پرسپولیس و استقلال آوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودمان با دست خودمان این بلا را سر پرسپولیس و استقلال آوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید