فراوری تلویزیون لوله شدنی عمومی و افقی توسط شرکت چینی

به گزارش یادداشت سریع، شرکت چینی تی سی ال هم به جمع شرکت هایی پیوست که پیروز به فراوری تلویزیون لوله شدنی شده اند. این تلویزیون در زمان لوله شدن ابعادی به اندازه یک تبلت عظیم دارد.

فراوری تلویزیون لوله شدنی عمومی و افقی توسط شرکت چینی

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران به نقل از تک رادار، تلویزیون OLED و لوله شدنی تی سی ال در جریان برگزاری کنفرانس دی تی سی 2020 در چین در معرض دید عموم قرار گرفته است.

تی سی ال برنامه ریزی برای فراوری تلویزیون لوله شدنی را از چند سال قبل شروع نموده و دو نمونه اولیه از این تلویزیون ها را فراوری نموده که اولی به صورت عمودی و دومی به صورت افقی لوله می گردد. تی سی ال تنها شرکت سازنده تلویزیون هایی است که به صورت عمودی هم لوله می شوند.

در خصوص قیمت، زمان عرضه و مشخصات فنی این تلویزیون ها هنوز خبری منتشر نشده است و به نظر نمی رسد آنها در امسال میلادی به بازار عرضه شوند. ال جی هم در سال 2019 برای اولین بار تلویزیون لوله شدنی فراوری کرد و قرار است در ابتدای زمستان این محصول را به بازار بفرستد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1289

به "فراوری تلویزیون لوله شدنی عمومی و افقی توسط شرکت چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری تلویزیون لوله شدنی عمومی و افقی توسط شرکت چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید