بلینکن: بایدن به پوتین درباره حملات سایبری آینده هشدار خواهد داد

به گزارش یادداشت سریع، وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه ای گفته است که رئیس جمهور آمریکا در ملاقات آینده با رئیس جمهور روسیه درباره حملات اخیر به خاک ایالات متحده صحبت خواهد نمود.

بلینکن: بایدن به پوتین درباره حملات سایبری آینده هشدار خواهد داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با وبگاه اکسیوس گفت: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ملاقات آینده خود با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره حملات سایبری اخیر به خاک آمریکا گفت وگو خواهد نمود.

وی اضافه کرد: بایدن به پوتین به طور شفاف و مستقیم خواهد گفت که اگر حملات باج افزاری به آمریکا ادامه یابد، او باید انتظار واکنش و اقدام از سوی آمریکا را داشته باشد.

وزیر خارجه آمریکا گفت: هدف از نشست رهبران دو کشور، برقراری روابط باثبات تر بین دو طرف خواهد بود. نمی توانم به شما بگویم که آیا نسبت به نتایج این نشست امیدوار و خوش بین هستم یا نه.

بایدن و پوتین قرار است 16 ژوئن در شهر ژنو با یکدیگر ملاقات نمایند. این نخستین ملاقات روسای جمهور آمریکا و روسیه از زمان به قدرت رسیدن بایدن به شمار می رود.

آمریکا اخیرا هدف 2 حمله سایبری عظیم قرار گرفته است: حمله به شرکت خط لوله کلونیال در ماه می و حمله سایبری به شرکت جی بی اس تولیدنماینده عمده گوشت طی هفته گذشته.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1860

به "بلینکن: بایدن به پوتین درباره حملات سایبری آینده هشدار خواهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلینکن: بایدن به پوتین درباره حملات سایبری آینده هشدار خواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید