برگزاری دوره آموزشی با نام نظام رسیدگی به تخلفات اداری

به گزارش یادداشت سریع، تهران (پانا) - مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش و پرورش، از برگزاری دوره آموزشی با نام نظام رسیدگی به تخلفات اداری خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی با نام نظام رسیدگی به تخلفات اداری

محمد خرم، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی با نام نظام رسیدگی به تخلفات اداری، اظهار کرد: در راستای ارتقا نظام سلامت اداری و توانمند سازی نیروی انسانی، مطابق ماده 58 و 59 قانون مدیریت خدمات کشوری، دفتر هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری، با همکاری مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، با هدف کاهش تخلفات اداری و فراهم آوردن زمینه آشنایی تمام همکاران با قوانین، آیین نامه ها و دستورالعمل رسیدگی به تخلفات اداری، اقدام به برگزاری دوره آموزشی با نام نظام رسیدگی به تخلفات اداری کرد.

خرم اضافه نمود: بر اساس نامه شماره 840.91126.9 به تاریخ 9 شهریور 1400 دوره آموزشی کوتاه مدت با نام نظام رسیدگی به تخلفات اداری با کد 91702122 به مدت 12 ساعت، ویژه تمام همکاران در استان های سراسر کشور برگزار می شود.

وی گفت: بخشنامه نحوه برگزاری این دوره، به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ارسال شده و بر این اساس از سوی رؤسای هیأت های تخلفات اداری سراسر کشور، کلاس های آموزشی به صورت زنده، درکانال مدیران مدارس شبکه شاد، در خصوص آشنایی همکاران با موارد تخلف اداری و قوانین مربوط به آن، تشکیل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1974

به "برگزاری دوره آموزشی با نام نظام رسیدگی به تخلفات اداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره آموزشی با نام نظام رسیدگی به تخلفات اداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید