باید از تعطیلی های فراگیر پرهیز گردد

به گزارش یادداشت سریع، استاندار اصفهان گفت:تعطیلی راحت ترین اقدام است ولی باید هزینه ها، حواشی و جوانب آن را نیز در نظر گرفت.

باید از تعطیلی های فراگیر پرهیز گردد

خبرنگاران اصفهان - سیدرضا مرتضوی امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: کار بزرگی در دولت سیزدهم انجام شد و به واسطه واکسیناسیون فراگیر، آمار فوتی های کرونا کاهش یافت.

او گفت: تعطیلی راحت ترین اقدام است، ولی باید هزینه ها، حواشی و جوانب آن را نیز در نظر گرفت.

باید با کرونا زندگی کرد و لذا باید از تعطیلی های فراگیر پرهیز گردد و برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی فعالیت های روزمره مردم استمرار داشته باشد.

ضروری است مدیریت آموزش و پرورش با رصد شرایط مدارس شهرستان ها حسب اندازه ابتلای به کرونا برای دوره محدود فعالیت غیرحضوری را برنامه ریزی کند.

مرتضوی می گوید ویژه برنامه هایی در صدا و سیمای استان در مورد موج ششم و بعلاوه برنامه ویژه برای اطلاع رسانی به والدین دانش آموزان با رویکرد قانع کردن سازی تهیه گردد.

به گفته استاندار اصفهان اطلاع رسانی در مورد نحوه راهپیمایی 22 بهمن با نظر رییس جمهور و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود.

بر اساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی 783 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان اصفهان بستری هستند که 96 تن آنان در بخش مراقبت های ویژه بسر می برند.

م

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2197

به "باید از تعطیلی های فراگیر پرهیز گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید از تعطیلی های فراگیر پرهیز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید