3 دلیل مهم برای اینکه شما نیاز به خدمات سئو دارید

به گزارش یادداشت سریع، سئو یا SEO کلمه ای است که این روزها زیاد آن را شنیده ایم. سئو مخفف کلمه Search Engine Optimization است، این عبارت به معنی بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر است. اجازه دهید با یک مثال ساده آن را برای شما توضیح دهیم. تصور کنید که یک عبارت خاص را در موتور جستجوگر گوگل سرچ می کنید، طبیعتاً با یک سری لینک برای سایت های مختلف روبه رو می شود.

3 دلیل مهم برای اینکه شما نیاز به خدمات سئو دارید

سئو سایت یک سری دستورالعمل های خاص است که بر روی سایت ها اجرا می شود. متناسب با این دستورالعمل ها سایت ها مرتب می شوند و به اصطلاح رتبه می گیرند. توجه داشته باشید که انجام دادن خدمات سئو و این دستورالعمل ها ساده نیست و به اطلاعات و تجربه بالایی نیاز دارد.

چرا شما به خدمات سئو نیاز دارید؟

بعد از آنکه توضیح دادیم سئو چیست، حالا باید به این سؤال جواب دهیم که چرا شما به خدمات سئو نیاز دارید؟ برای درک بهتر این موضوع، باز هم با یک مثال آن را توضیح می دهیم. تصور کنید که خود شما برای خرید یک کیف در گوگل سرچ می کنید، آیا جز لینک های صفحه اول و به خصوص سه لینک ابتدایی به دیگر صفحات هم سر می زنید؟ در بیشتر موارد، جواب منفی است.

کسب رتبه برتر در نتایج گوگل

حالا تصور کنید که روزانه چندین نفر ممکن است به سایت هایی که در صفحه اول گوگل هستند، سر بزنند و خرید کنند. طبیعتاً عدد بسیار بالایی است. خوب حالا مثال را با کسب وکار خودتان مقایسه کنید. به عنوان مثال خود شما یک فروشگاه برای عرضه کیف و کفش دارید. درصورتی که در صفحه اول گوگل و لینک های ابتدایی باشید، تعداد کاربران سایت شما و خریداران بسیار بالا است. در حالی که اگر در صفحه دوم و سوم باشید، از این تعداد کاربر و مشتری، خبری نیست. با توجه به همین مثال ساده به سادگی می توان پاسخ این سؤال را دارد که چرا شما به خدمات سئو نیاز دارید؟

زمان آن است که فروش خود را بالا ببرید

راه اندازی هر کسب وکاری یک هدف معین دارد. یکی از اهداف مشترک در همه کسب وکارها، درآمد بیشتر است. برای اینکه درآمد و سود خالص ما بیشتر شود هم راه های مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها فروش بیشتر است.

این روزها دیگر روش های سنتی برای جذب مخاطب جوابگو نیستند. مخاطب ها به تبلیغات واکنش خوبی نشان نمی دهند و به ابزاری مانند تلویزیون هم اعتماد زیادی ندارند. ازاین رو اگر در پی راهی برای فروش بیشتر و درآمد بیشتر هستید، باید راه های جدیدی هم انتخاب کنید.

تغییر رفتار کاربران

این روزها دیجیتال مارکتینگ یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد بیشتر است. بسیاری از کسب وکارهای سنتی را می بینیم که روی به سمت آنلاین شدن آورده اند. فراموش نکنید که بیماری کووید و ویروس کرونا به ما نشان داد که هرچه سریع تر باید این فرایند آنلاین شدن را پشت سر بگذاریم.

طبق آخرین پیش بینی های انجام شده، در چندین سال آینده، حدود 80 درصد از خریدها به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می شود. با توجه به این آمار، برای فروش بیشتر نیاز است که آنلاین شوید. برای آنکه در بستر اینترنت هم فروش بیشتری داشته باشید، نیاز است که به سئو و دیگر خدمات دیجیتال مارکتینگ اهمیت بیشتری بدهید.

چرا کیان تجارت را انتخاب کنم؟

شرکت های مختلفی هستند که خدمات سئو را به مشتری های خود ارائه می دهد، هریک از این شرکت ها هم ویژگی های خاصی برای خود دارند. کیان تجارت یکی از معتبهترین شرکت هایی است که در حوزه خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کند. حالا این سؤال پیش می آید که اصلاً چرا باید سئو کیان تجارت را انتخاب کنیم؟

در کیان تجارت کارشناس های خبره ای مشغول به کار هستند که هر یک در زمینه فعالیتی خود، بهترین به حساب می آیند. ازاین رو شما مطمئن هستید که خدمات سئو وب سایت خود را به یک مجموعه حرفه ای و کار بلد سپرده اید.

در ادامه به این موضوع اشاره می کنیم که یک شرکت معتبر، باید چه خدماتی را به مشتری های خود ارائه دهد؟ کیان تجارت، شرکتی است که تمامی این خدمات را به بهترین نحوه ممکن به مشتری های خود ارائه می دهد، از همه مهم تر هر ماه برای وب سایت ها گزارش کار تهیه می کند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با کارشناس های این شرکت تماس بگیرید و سؤال های خود را مطرح کنید.

خدمات سئو شرکت کیان تجارت

بعد از پاسخ به این سؤال که چرا شما به خدمات سئو نیاز دارید، حالا این سؤال هم پیش می آید که اصلاً خدمات سئو شامل چه مواردی است یعنی اگر قصد دارید خدمات سئو را از یک شرکت دریافت کنید، باید دقیقاً در پی چه چیزهایی باشید؟

  • کیورد ریسرچ

در حوزه فعالیت شما، باید روی چه کیوردهایی فعالیت کنید؟ کدام یک اهمیت بیشتری برای شما دارند؟ یک شرکت باید این کار را برای شما انجام دهد. فراموش نکنید که کیورد دقیقاً همان کلمه ای است که با آن می خواهید در صفحات گوگل رتبه داشته باشید.

  • بهینه سازی اولیه سئو

بهینه سازی اولیه سئو، شامل نظم بخشیدن به صفحات سایت شما و مفاهیم پایه دیگر است.

  • بهبود تجربه کاربری

تجربه کاربری به این معنی است که مخاطب برای کار کردن با سایت شما مسئله ای نداشته باشد، این فاکتور به طور غیرمستقیم تأثیر بسیار زیادی بر روی سئو دارد؛ زیرا نرخ ماندن کاربر در سایت شما را افزایش می دهد.

  • لینک سازی با کیفیت

لینک سازی در سئو شامل دو مورد است؛ لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی. هر یک از این دو مورد تأثیر به سزا و اهمیت بسیاری بر روی نتیجه نهایی دارند. یک شرکت ارائه دهنده خدمات سئو باید لینک سازی را به بهترین نحوه برای وب سایت شما انجام دهد.

  • انتشار محتوا

احتمالاً شنیده اید که محتوا پادشاه است و تولید محتوا یکی از مهم ترین کارهایی است که باید برای سایت خود انجام دهید. این نکته مهم را فراموش نکنید که مهم تر از تولید محتوا، انتشار محتوا است. یک شرکت ارائه دهنده، باید وظیفه انتشار محتوا را هم برای وب سایت شما بر عهده بگیرید.

منبع: فرارو
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2204

به "3 دلیل مهم برای اینکه شما نیاز به خدمات سئو دارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 دلیل مهم برای اینکه شما نیاز به خدمات سئو دارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید