گوگل قبل از اینکه گوگل گردد، نام دیگری داشت!، عکس

به گزارش یادداشت سریع، همه اپلیکیشن هایی که ما میشناسیم، اینستاگرام، تردز، گوگل و حتی سایت آمازون، روزی با نام دیگری آغاز به کار نموده اند و یا سازنده های آن ها نام دیگری برای آن در نظر داشته اند.

گوگل قبل از اینکه گوگل گردد، نام دیگری داشت!، عکس

تینا مزدکی-اگر همه چیز مثل قبل پیش نمی رفت، جهان آخرین برنامه رسانه اجتماعی متا یعنی Threads را با نام دیگری می شناخت. آدام موسری، مدیر اینستاگرام، که از روز اول روی این پلتفرم بسیار پر سر و صدا بوده، فاش کرد که دومین انتخاب برتر تیم برای نام این اپلیکیشن Epigram بوده است.

به گفته مدیر اینستاگرام، برنامه رسانه های اجتماعی مبتنی بر متن در ابتدا به عنوان Textagram نامیده می شد. Threads اسپین آف اینستاگرام است که متا به عنوان جایگزینی برای توییتر (اکنون X) ساخته است. در حالی که حالت مورد نظر تعامل در پلت فرم رسانه های اجتماعی متن است، از انواع رسانه ها مانند عکس، فیلم و ضبط صدا نیز پشتیبانی می نماید.

بسیاری از کاربرانی که به بخش نظرات آمدند گفتند که Threads برترین از بین این سه نام است. بعضی حتی Epigram را ترول کردند و گفتند که به نظر یک اصطلاح پزشکی است. Threads به وسیله تیم اینستاگرام توسعه داده شده است و شما حتی می توانید از حساب اینستاگرام خود برای تنظیم پروفایل Threads بهره ببرید.

با این حال، بعضی از کاربران پیشنهاد کردند که نام Threads به آن هویت محتاطانه ای می دهد که این برخلاف چیزی است که به gram ختم می گردد. یکی از کاربران نوشت:نام Threads آن را بیشتر از اینستاگرام جدا نگه می دارد، که من آن را دوست دارم. زیرا صرف نظر از اصرار تیم Threads، من Threads را یک فورک اینستاگرام نمی دانم.

در حالی که این دو پلتفرم چیزهای مشترکی دارند، متا در کوشش است تا تفاوت هایی را اضافه کند. به عنوان مثال، Threads از هشتگ هایی مانند اینستاگرام پشتیبانی نمی نماید و شما فقط می توانید یک برچسب در هر پست اضافه کنید. رقیب X، بعلاوه فاقد پشتیبانی از پیغام های مستقیم است و برنامه ای برای آن در آینده قابل پیش بینی وجود ندارد.

نام گذاری یک محصول یا خدمات می تواند مشکل باشد. توسعه دهندگان اغلب مجبورند انتخاب نام ها را محدود نمایند. به عنوان مثال، لری پیج و سرگئی برین، بنیانگذاران گوگل، ابتدا نام Backrub را برای موتور جستجوی خود انتخاب نموده بودند.

اپلیکیشن اشتراک گذاری تصویر کوین سیستروم و مایک کریگر، اینستاگرام، به عنوان اپلیکیشنی به نام Burbn آغاز به کار کرد. به طور مشابه، غول تجارت الکترونیک آمازون، که با نام Cadabra آغاز به کار کرد، بعلاوه ممکن بود Relentless.com نامیده گردد.

  • شباهت چشمگیر گوشی نو سامسونگ به آیفون/ عکس

  • هوش مصنوعی گوگل آن طور که ما فکر می کنیم نیست!

منبع: neowin

227323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 آذر 1402 بروزرسانی: 19 آذر 1402 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2479

به "گوگل قبل از اینکه گوگل گردد، نام دیگری داشت!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل قبل از اینکه گوگل گردد، نام دیگری داشت!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید