گورمن: اپل واچ پرو با طراحی تکامل یافته و نمایشگر بزرگ تر روانه بازار می گردد

به گزارش یادداشت سریع، تقریباً دو ماه دیگر، اپل از سه اپل واچ تازه که بخش زیادی از شایعات این روزهای خبرهای تکنولوژی را تشکیل می دهند، رونمایی خواهد نمود. یکی از این مدل ها، اپل واچ پرو است. این ساعت هوشمند تازه که از آن به مدل جان سخت نیز یاد می گردد و برای انجام دادن ورزش های با شرایط سخت طراحی شده، محصول تازه این شرکت برای قشر خاصی از کاربران خواهد بود. مارک گورمن، روزنامه نگار مطرح خبرگزاری بلومبرگ در تازهترین نسخه از خبرنامه Power On خود، اطلاعات بیشتری درباره این ساعت هوشمند تازه ارائه می دهد.

گورمن: اپل واچ پرو با طراحی تکامل یافته و نمایشگر بزرگ تر روانه بازار می گردد

پیش تر وب سایت 9to5Mac گزارش داده بود که اپل واچ پرو مجهز به صفحه نمایش بزرگ تر، عمر باتری بیشتر و سنسور تازه دمای بدن خواهد بود. علاوه بر این ها، گورمن معتقد است که این ساعت هوشمند می تواند با یک بار شارژ، شارژدهی چند روزه را به کاربران ارائه دهد و این قابلیت به لطف حالت low-power mode خواهد بود که اپل هنوز در خصوص آن صحبتی ننموده است.

این روزنامه نگار مطرح به نکته جالبی در خصوص طراحی این ساعت هوشمند اشاره نمود. به گفته او، اپل واچ پرو شکل تکامل یافته از طراحی مستطیلی شکل اپل واچ فعلی است و خبری از انقلاب در طراحی ساعت های هوشمند اپل نخواهد بود. این به این معنی است که اپل واچ پرو با طراحی ساعت های هوشمند سال 2018 اپل روانه بازار خواهد شد و نمایشگر مسطحی که برای اپل واچ سری 7 پیش بینی شده بود را نخواهد داشت.

شنیده می گردد که WatchOS 9 روی این ساعت هوشمند اجرا خواهد شد. این سیستم عامل با یک اپلیکیشن بهینه سازی شده Workout، به طور کلی داده های بیشتری را به کاربران ارائه می دهد و در عین حال ظاهری تازه به واچ فیس های قدیمی خواهد داد که هنوز برای استفاده در نمایشگرهای بزرگ تر به روزرسانی نشده اند. در حالی که سنسور دمای بدن احتمالاً با اپل واچ سری 8 و اپل واچ پرو در دسترس خواهد بود، مارک گورمن گفت که هیچ تغییری در خصوص سایر سنسورها ایجاد نشده است. او بعلاوه در خصوص این موضوع اعلام نموده که حسگر فشار خون تا قبل از سال 2025 و حسگر مقدار گیری قند خون تا اواخر دهه 2020 به اپل واچ اضافه نخواهند شد.

این روزنامه نگار بلومبرگ بر این باور است که قابلیت های حرفه ای این اپل واچ تازه، نمایشگر بزرگ تر و مقاوم تر در برابر شکستگی، ردیابی پیشرفته تر حالت های ورزشی نظیر پیاده روی و شنا، عمر باتری طولانی تر و قاب قدرتمند ساخته شده از مواد فلزی درجه یک و غیر آلومینیومی خواهد بود. وی در ادامه شرح می دهد: این ساعت هوشمند به گونه ای طراحی خواهد شد که ورزشکاران ورزش های سخت و هر کسی که به طور کلی ممکن است ساعت های ورزشی گران قیمت گارمین را برای تمرین های سخت ترجیح دهد، مجذوب آن خواهند شد. بعلاوه فکر می کنم صفحه نمایش بزرگ تر، باتری با ظرفیت بیشتر و طراحی فلزی، این ساعت هوشمند را برای هر کسی که پیشرفته ترین ساعت اپل را می خواهد، مجذوب نماینده خواهد نمود.

طبق شایعات اپل واچ پرو از تراشه S8، مشابه مدل های اپل واچ سری 7 و سری 6 و سنسور دمای بدن بهره خواهد برد. در خصوص قیمت این ساعت هوشمند، گورمن فکر می نماید اپل به علت نمایشگر بزرگ تر، سنسورهای تازه و مواد با کیفیت تر، می تواند این محصول را با قیمت پایه 900 یا 999 دلار در اختیار کاربران قرار دهد. جدا از این مدل و به نقل از منابع موثق، اپل ظاهراً از نمایشگر تخت همراه با محافظ صفحه شیشه ای برای نسل تازه اپل واچ خود بهره می برد. بعلاوه احتمال بسیار زیادی وجود دارد که اپل واچ سری 8 با محافظ صفحه شیشه ای در اختیار کاربران قرار بگیرد.

شنیده ها می گویند که اپل نسل تازه ساعت های هوشمند خود را با سنسورهای تازهی معرفی خواهد نمود. در این راستا، تحلیلگر مشهور و باسابقه محصولات اپل یعنی مینگ-چی کو اظهار داشت که سری تازه ساعت هوشمند اپل سنسور مقدار گیری دمای بدن را تحت یک شرایط خاص دارا خواهد بود.

از آن جایی که مچ دست معمولاً مکانی نیست که افراد دمای بدن خود را مقدار گیری نمایند، بنابراین غول فناوری آمریکایی باید از الگوریتم دقیقی در این مقوله بهره ببرد. بعلاوه طبق تأکید آقای کو سنسور مقدار گیری قند خون تا حداقل سال 2024 به ویژگی های سلامتی ساعت های هوشمند اپل اضافه نخواهد شد. باید دید در روزهای آینده چه خبرهای دیگری در خصوص ساعت های هوشمند تازه اپل منتشر خواهد شد.

منبع: 9to5mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2285

به "گورمن: اپل واچ پرو با طراحی تکامل یافته و نمایشگر بزرگ تر روانه بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گورمن: اپل واچ پرو با طراحی تکامل یافته و نمایشگر بزرگ تر روانه بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید