اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی برای اکسپو

به گزارش یادداشت سریع، در این مطلب قصد داریم تا شما را با اپلیکیشن های دبی آشنا نموده و بیان کنیم که به منظور سفر به این شهر زیبا بهتر است تا چه نرم افزارها و اپلیکیشن های را بر روی گوشی خود نصب نموده و از آن ها بهره ببرید. اگر علاقه مند هستید تا به کشور امارات متحده عربی و شهر زیبای دبی سفر کنید، ضروری است تا به این مسئله بسیار مهم توجه داشته باشید که نصب بعضی از اپلیکیشن ها بر روی گوشی می تواند به شما یاری کند تا در سفر خوبی به دبی را تجربه نموده، به راحتی بتوانید فرآیندهای مختلف را انجام داده و سفر خود را به برترین شکل ممکن به اتمام برسانید.پس با ما همراه باشید تا در رابطه با این مسئله بسیار مهم با شما صحبت کنیم.

اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی برای اکسپو

برای رزرو تور دبی خبرنگاران اینجا کلیک کنید:

Time Out Dubai Travel App

Time Out Dubai Travel App که یکی از اپلیکیشن های دبی است، برای افرادی است که قصد دارند تا در سفر به دبی اقدام به خرید نمایند. برنامه Time Out Dubai Travel برترین مکان هایی که برای خرید در اطراف دبی وجود دارد را به شما پیشنهاد داده و شامل دسته بندی های بسیار زیادی نیز می گردد که در آن می توانید تمام جزئیات مانند نقشه ها، اطلاعات قیمت، محصولات و برترین مکان های خرید در سراسر شهر دبی را نیز به راحتی مشاهده کنید.

اپلیکیشن های دبی | Dubai Metro

Dubai Metro یک اپلیکیشن ایده آل برای افرادی است که قصد دارند تا با وسایل حمل و نقل عمومی در شهر دبی سفر نمایند. این برنامه به شما این امکان را می دهد که از زمان حرکت قطارها در شهر آگاه باشید. این برنامه شامل تمام جزئیات مربوط به ایستگاه ها، زمان توقف ها، قیمت مترو و… است. بعلاوه Dubai Metro دارای تاریخچه مختصری از مترو دبی و تمام جزئیات جریمه هایی است که مسافران می توانند هنگام استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی این شهر در صورت بروز مشکل دریافت نمایند.

Visit Dubai

Visit Dubai یک برنامه کامل است که هر گردشگری باید آن را به عنوان یکی از مهم ترین اپلیکیشن های دبی به همراه داشته باشد. تمام جزئیات مربوط به رستوران ها، مرکز خرید، سواحل، جاذبه های گردشگری، رویدادها، مکان های ورزش، سیستم حمل و نقل و… در شهر دبی در Visit Dubai وجود دارد.

نکته جالب توجه آن است که در صورت احتیاج به کسب اطلاعات در خصوص فروشگاه ها، مکان ها و زمان باز و بسته شدن مغازه ها و… می توانید به راحتی از این برنامه بهره ببرید. بعلاوه، یک ویژگی عالی که در Visit Dubai وجود دارد این است که به شما مکان هایی را برای بازدید پیشنهاد می دهد که نزدیک به محل اقامت شما است.

اپلیکیشن های دبی | RTA Dubai

RTA Dubai یکی دیگر از اپلیکیشن های دبی است که به شما در خصوص نزدیکترین ایستگاه مترو یا ایستگاه اتوبوس اطلاعات مختلفی را ارائه می دهد. بعلاوه، می توانید به وسیله آن تاکسی رزرو کنید. در واقع نصب این برنامه شما را به صورت کامل به سیستم حمل و نقل عمومی در شهر دبی متصل می نماید.

Dubai Tourism

برنامه Dubai Tourism یک برنامه رسمی برای گردشگران است که از طرف وزارت گردشگری و بازرگانی کشور امارات متحده عربی فراوری شده و جز اپلیکیشن های دبی است که باید در گوشی خود نصب کنید. در این برنامه فهرست کاملی از منظره ها، جاذبه ها و رویدادهایی را می توانید مشاهده کنید که در شهر دبی وجود دارند. این برنامه بعلاوه دارای جزئیات مربوط به آداب و رسوم و سنت های محلی است که می تواند برای گردشگران مجذوب کننده باشد.

اپلیکیشن های دبی | The Dubai Mall App

برنامه The Dubai Mall App به شما اجازه می دهد تا به یکی از بزرگترین مراکز خرید در دنیا با حدود 1200 بخش خرده فروشی دسترسی پیدا کنید. بعلاوه شما می توانید انتخاب کنید که اعلان هایی در خصوص غذا، سبک زندگی، مد و جاذبه های مختلفی که در شهر دبی وجود دارند را به وسیله این برنامه دریافت کنید.

Zomato

Zomato یک اپلیکیشن محبوب در بین گردشگرانی است که به شهر دبی سفر می نمایند. این برنامه به نحوی است که به وسیله آن می توانید به منوی نوشیدنی ها و غذاهای رستوران های مختلف نگاهی انداخته، نظرات سایر گردشگران را بخوانید، مکان های مناسب را انتخاب کنید، عکس های این مکان ها را ببینید کنید و اطلاعات دقیق هر مکان را نیز دریافت کنید.

اپلیکیشن های دبی | Food on Click

بی شک در هنگام سفر، پیدا کردن یک غذای با کیفیت می تواند شما را به دردسر بیاندازد. برنامه Food on Click به شما یاری می نماید تا تمامی جزئیات غذایی رستوران های مختلف و هزینه آن ها را به راحتی در اختیار شما داشته باشید.

Careem و Uber

Careem و Uber برنامه های رزرو خودرو هستند. در این برنامه ها باید مقصد خود را انتخاب کنید و یک سفر رزرو کنید. پس از اتمام سفر نیز قادر خواهید بود تا کرایه خود را پرداخت کنید.

اپلیکیشن های دبی | Culture Trip

اگر می خواهید برترین هتل ها، رستوران ها و جاذبه های دبی را پیدا کنید، پیشنهاد ما این است که برنامه Culture Trip را نصب کنید. بعلاوه این برنامه اطلاعات دقیقی در خصوص مکان های فرهنگی در شهر دبی را به شما ارائه می دهد.

Dubai Airports

برنامه Dubai Airports برای افرادی که قصد سفر به دبی یا امارات متحده عربی را دارند بسیار مفید است. این برنامه تمام اطلاعات مربوط به پروازهای آینده و در حال اجرا در فرودگاه های این کشور را به شما ارائه دارد. این برنامه بعلاوه به شما اجازه می دهد تا اطلاعات خود مثل کارت پرواز، زمان پرواز، شماره گیت و سایر اطلاعات مهم را به راحتی دریافت کنید.

اپلیکیشن های دبی | Talabat

اگر عاشق غذا خوردن هستید، باید Talabat را دانلود کنید. Talabat یک برنامه تحویل غذا است که در صورت احتیاج به سفارش غذا به شما یاری می نماید تا هر زمان بتوانید از برترین رستوران های دبی غذا سفارش دهید. این سرویس 24 ساعته کار می نماید.

Guzzle

اگر عاشق تفریحات شبانه در شهر دبی هستید، می توانید با نصب برنامه Guzzle از تخفیفات مختلف بهره ببرید. Guzzle به شما این امکان را می دهد تا با هزینه کم بتوانید تفریحات مختلفی را در شهر دبی امتحان کنید.

اپلیکیشن های دبی | Salik

اگر در کشور امارات حساب بانکی دارید، برنامهSalik به شما این امکان را می دهد تا به سرعت موجودی بانکی خود را آنالیز کنید و بعلاوه وجوه را انتقال دهید و سابقه تراکنش های خود را آنالیز کنید.

Dubai Calendar

Dubai Calendar یک برنامه بسیار مفید است که به شما این امکان را می دهد تا از آخرین اتفاقات و رویدادهای شهر دبی آگاه شوید. این اپلیکیشن بستر خوبی را در اختیار گردشگران قرار می دهد تا رویدادهای ورزشی، کنسرت ها، مهمانی ها، رویدادهای فرهنگی و… که در شهر دبی برگزار می گردد را آنالیز نموده و زمان شروع هر کدام را متوجه شوند.

اپلیکیشن های دبی | Vox Cinema

اگر در شهر دبی در پی رفتن به سینما هستید، پیشنهاد ما این است که به عنوان یکی از اپلیکیشن های دبی، Vox Cinema را نصب کنید. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا بتوانید شرایط فروش فیلم ها در سینماهای دبی را آنالیز کنید و بعلاوه بلیت سینما را خریداری یا رزرو کنید. نکته لازم به ذکر این است که این برنامه دارای تریلر فیلم های آینده نیز است.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2307

به "اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی برای اکسپو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی برای اکسپو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید