گزارش آنلاین: استقلال یک - نساجی یک ، خشونت درحد اعلاء

به گزارش یادداشت سریع، استقلال و نساجی مازندران در یک بازی تدارکاتی مقابل هم قرار گرفتند. دیداری که درنهایت با تساوی دو تیم به انتها رسید. این بازی به شدت پربرخورد بود و مصدومیت هایی برای بازیکنان به وجود آورد.

گزارش آنلاین: استقلال یک - نساجی یک ، خشونت درحد اعلاء

استقلال درراه آماده سازی خود برای حضوربهتر درنیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر، نساجی را به عنوان حریف تدارکاتی برگزید. دیداری که دراستادیوم کارگران برگزارشد؛ استادیومی که سال ها پیش محل اصلی تمرین پرسپولیس بود و حالا به دلیل آنکه تیم ها علاقه چندانی به حضوردر این استادیوم از خود نشان نمی دهند دیگرآن حال و هوای قبل را ندارد. البته حضوراستقلال دراین استادیوم باعث شد تا دوباره کارگران سرزبان ها بیفتد. -

* ترکیب استقلال در شرایطی تعیین شد که مرتضی تبریزی مهاجم این تیم در میان بازیکنان اصلی قرار نداشت. این تصمیم در حالی اتخاذ شد که تبریزی در اردوی ترکیه یکی از بازیکنان ثابت استقلال محسوب می شد. * کیفیت بسیاربد زمین چمن استادیوم کارگران به حدی چشمگیربود که بازیکنان استقلال از هم می پرسیدند نساجی چی ها چه طوردراین زمین تمرین می نمایند.

* فرهاد مجیدی از زمانی که وارد استادیوم کارگران شد در رختکن حضور داشت و هنگام آغاز مسابقه به کنار زمین رفت. فرزاد مجیدی هم که سرپرست تیم نساجی است بعد ازحضورفرهاد با او عکس یادگاری گرفت.

*مهدی رحمتی و حسین تراب پور مربی دروازه بانان نساجی هم که سال ها در استقلال با هم کار کردند پیش از بازی با هم خوش و بش کردند. همچنین حامد لک، دروازه بان نساجی به سمت مهدی رحمتی رفت و بادروازه بان استقلال گفت وگو کرد. لک با پوشاندن صورت خود اجازه نمی داد عکاس ها ازصورتش عکس بگیرند. البته با اصرارعکاس ها لک درنهایت مجبورشد شال را از روی صورتش بردارد. -

* امید نورافکن درترکیب اصلی استقلال قرارگرفت تا درهمین بدو ورود به استقلال حضورش دراین تیم را به این شکل اعلام کند.

* با وجود اینکه قرار نبود تماشاگران در این بازی حضور داشته باشند اما درنهایت باشگاه استقلال ونساجی تصمیم گرفتند درها را به روی تماشاگران بازنمایند واین بازی با شوروحرارت بیشتری برگزارگردد. -

* مجید جلالی سرمربی نساجی پیش از آغاز بازی به سمت وینفرد شفر رفت و لحظاتی کوتاه با سرمربی استقلال حرف زد.

* مهدی رحمتی از سفت بودن زمین چمن استادیوم ناراحت بود و گفت که بهتر بود پیش از بازی زمین را آب می دادند. البته کسی هم به حرف های رحمتی توجهی نکرد تا دروازه بان استقلال با دلخوری وارد زمین ناهموار گردد.

* تاخیراستقلالی ها برای آغاز بازی باعث شد تا شماره یک آبی ها به شوخی به بازیکنان استقلال بگوید اگرنمی خواهید بازی کنید بگویید که برویم خانه های مان! -

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، آرمین سهرابیان، محمد دانشگر، فرشاد محمدی مهر، ذکی پور، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، رضا آذری، داریوش شجاعیان، اللهیار صیادمنش و محسن کریمی.

ترکیب نساجی: نساجی امین رضایی، فرشاد فرجی، رحمان جعفری، لاشو پتاسه،جرج ولسیانی، محمد نوری، حمید دیوسالار، احمد عبدالله زاده، سجاد عاشوری، علی شجاعی و مهرداد عبدی.

* وینفرد شفر در 3-4 صحنه از این مسابقه بعد از خطای بازیکنان نساجی به شدت اعتراض کرد و دو بار به سمت نیمکت نساجی رفت و از این نوع بازی تیم حریف انتقاد کرد. شفر حتی یکی دو بار با حرکات دست خود از بازیکنان می خواست از زمین بیرون بیاید اما تهدید او چندان جدی نبود. البته مجیدی هم چندان ازاعتراض های شفر راضی نبود و به مدیررسانه ای استقلال گفت که به شفربگوید بیش ازاین شلوغ نکند. -

* محسن کریمی بر اثر یکی از این خطاها احساس درد می کرد و به همین خاطر پزشکان این تیم ترجیح دادند او از زمین بیرون بیاید ودرنهایت مهدی قائدی جایگزینش شد.

*فرشاد محمدی مهر مدافع استقلال در این بازی کارت زرد دوم را دریافت کرد. داور در ابتدا فراموش نموده بود این بازیکن کارت زرد دارد اما بعد از اینکه یاری داور این موضوع را به او یادآور شد، این بازیکن را از زمین اخراج کرد. بعد از این اتفاق کادر فنی نساجی از استقلالی ها خواستند یک بازیکن را جایگزین او نمایند تا دو تیم با 11 نفر به کار خود ادامه دهند که در این حین امیرحسین کارگر وارد زمین شد. -

* امید نورافکن که در ترکیب استقلال حضور داشت بارها از سوی شفر مورد خطاب نهاده شد و سرمربی استقلال در کنار زمین به سمت او می رفت و صحبت می کرد. همچنین فرهاد مجیدی در یک نوبت کنار خط آمد و با نورافکن صحبت کرد. ظاهرا کادرفنی استقلال برنامه های زیادی برای امید دارد.

*استقلال نیمه اول این بازی را با گل داریوش شجاعیان به سرانجام برد. شجاعیان بعد از گلی که وارد دروازه کرد سجده شکربه جا آورد.

*نیمه دوم نیز درشرایطی آغازشد که بازیکنان نساجی بیشتربازی فیزیکی را دردستورکار خود قرارداده بودند. شدت خطا ها به حدی بود که وینفرد شفر بارها به بازی خشن حریف اعتراض کرد. این بازی گرچه محبت آمیز بود اما هیچ نشانه ای از دوستی درآن دیده نشد. مصدومیت مهدی قائدی که با اشک این بازیکن هموراه بود براثرهمین برخورد های سفت و سخت به وجود آمد.

*جرج ولسیانی که درلیگ هم بازی های خوبی درترکیب نساجی انجام می دهد پیروز شد گل مساوی را از روی نقطه پنالتی برای تیمش را به ثمر برساند. این گل درنهایت باعث شد تا استقلال از رسیدن به پیروزی مقابل نساجی محروم گردد و نتواند این بازی محبت آمیز را با فزونی پشت سربگذارد. البته انجام این بازی نیز برای استقلال بی فایده نبود و با وجود شدت خطاها اما درس هایی برای استقلالی داردکه می خواهد نیم فصل دوم را متفاوت آغاز کند.

10-1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 139

به "گزارش آنلاین: استقلال یک - نساجی یک ، خشونت درحد اعلاء" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش آنلاین: استقلال یک - نساجی یک ، خشونت درحد اعلاء"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید