شرایط مطلوبی برای بازی با استقلال نداریم، به فوتبال پاک امیدواریم

به گزارش یادداشت سریع، به گزارش خبرنگاران، قاسم زاغی نژاد در غیاب امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از بازی این تیم با استقلال تهران گفت: متأسفانه اتفاقات فوتبالی و بدشانسی که در طول فصل برای سپاهان رقم خورد، سبب شد تا شرایط مطلوبی برای این بازی نداشته باشیم.

شرایط مطلوبی برای بازی با استقلال نداریم، به فوتبال پاک امیدواریم

وی اضافه نمود: با انبوهی از بازیکن مصدوم و محروم روبرو هستیم. با این حال باور داریم سپاهان هستیم و همواره اقتدار لازم را برای بازی با حریفان داریم.

سیامک قلیچ خانی مسئول رسانه ای باشگاه سپاهان درباره غیبت امیر قلعه نویی در نشست خبری امروز گفت: آقای قلعه نویی یک روز قبل از بازی با صنعت نفت آبادان دچار حمله عصبی شد، این اتفاق حوالی ساعت 1:30 بامداد رخ داد و با توجه به رسیدگی پزشکی به موقعی که انجام شد، مسئله ای رخ نداد اما پزشکان همچنان اجازه حضور او در کنار زمین را نداده اند این در حالی است که اسم قلعه نویی و تجارب فنی وی همراه ما است. قلعه نویی به تهران نیامده و در استادیوم آزادی برای بازی نیز حضور نخواهد داشت.

قلیچ خانی در پاسخ به این سؤال که آیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان به صورت تلفنی تیم را هدایت می نماید؟ گفت: آقای قلعه نویی به قدری روی سپاهان تعصب دارد که با وجود استراحت مطلق که از سوی پزشکان در نظر گرفته شده است، فکر نمی کنم بتوانیم جلوی او را بگیریم چرا که وی حتماً تیم را هدایت می نماید.

زاغی نژاد در ادامه درباره مصدومان تیم فوتبال سپاهان گفت: از مصدومان که باید یک طومار اسم به شما بدهم؛ ولسیانی، نقی زاده، محسن مسلمان، سجاد شهباززاده و عزت الله پورقاز به همراه چند بازیکن دیگر مصدوم هستند.

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد تأثیر نتیجه این بازی بر ملاقات دو تیم در جام حذفی تأکید کرد: استقلال تهران از رقیبان اصلی ما در کسب سهمیه آسیا است. جا دارد همین جا قهرمانی پرسپولیس را در لیگ برتر تبریک بگویم. با وجود احترام زیادی که به لحاظ فوتبالی برای استقلال قائل هستیم، به هر حال حساب ویژه ای روی همین بازی نموده ایم.

وی اعلام نمود: استقلال را به اندازه کافی می شناسیم و تمام تیم ها شناخت خوبی از این تیم دارند. استقلال از لحاظ توانمندی های فنی در پست های مختلف بسیار قابل احترام است.

مربی سپاهان درباره محرومیت شایان مصلح یادآور شد: بازی استقلال و سپاهان بسیار اهمیت دارد. موضوع اخلاق، باشگاه سپاهان و همچنین شخص آقای قلعه نویی نیز مهم است؛ امیدوارم نگاه ها در راستای فوتبال پاک باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1141

به "شرایط مطلوبی برای بازی با استقلال نداریم، به فوتبال پاک امیدواریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط مطلوبی برای بازی با استقلال نداریم، به فوتبال پاک امیدواریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید