گاف جدید بایدن در معرفی معاونش

به گزارش یادداشت سریع، خبرنگاران : پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حین یک سخنرانی، به اشتباه معاونش را رئیس جمهور منتخب آمریکا خطاب کرد.

گاف جدید بایدن در معرفی معاونش

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، جو بایدن پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، معاونش کامالا هریس را به اشتباه رئیس جمهور منتخب خطاب کرد.

تازه ترین خبرها و تحلیل های مالی را در اینستاگرام خبرنگاران مشاهده کنید

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، بایدن ضمن سخنرانی در شهر وایومینگ، با اشاره به دریافت واکسن کرونا در برابر دوربین های تلویزیونی گفت: آن را دریافت کردم تا اطمینان به واکسن را تحکیم کنم.

بایدن در ادامه گفت: رئیس جمهور منتخب هریس امروز [واکسن] خود را به همین دلیل دریافت می نماید.

رئیس جمهور 78 ساله آمریکا چند ماه پیش نیز در کارزار انتخاباتی خود دولت آینده این کشور را دولت هریس نامیده بود.

او همچنین در مصاحبه ای با شبکه ان بی سی نیوز به اشتباه به جای استفاده از کلمه شوهر برای همسر کامالا هریس، از کلمه زن استفاده کرد. بایدن در یک نطقی تلویزیونی نیز به اشتباه نام کوچک دونالد ترامپ را جورج گفته بود.

یکی از معروف ترین گاف های بایدن که با واکنش ترامپ نیز همراه شد زمانی بود که او به اشتباه به جای رقابت برای ریاست جمهوری از رقابت برای سنا گفت. ترامپ با تمسخر بایدن گفته بود او حتی نمی داند برای چه مقامی رقابت می نماید.

بایدن همچنین چندی پیش در انتقاد از عملکرد ترامپ در کنترل شیوع ویروس کرونا گفت، تا خاتمه سخنرانی او شمار قربانیان این بیماری در آمریکا به 200 میلیون خواهد رسید که هزار برابر آمار واقعی بود.

وی در حین سخنرانی درباره نظامیان کشته شده آمریکایی در عراق و افغانستان به اشتباه از اسم ایران استفاده کرد و گفت: نظامیان آمریکایی که در ایران و افغانستان درگذشته اند، تا امروز، 6000 نفر، 6923 نفر بوده اند. تقریباً 6900 تا 6923 نفر نیست زیرا هریک از این فرشتگان از دست رفته، خانواده و جامعه ای را پشت سر خود دارند.

بایدن در حالی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری آمریکا پیروز شد که در رقابت های درون حزبی انتخابات اواخر دهه 1980 به خاطر این کپی برداری ها و دروغ گفتن درباره سوابق برجسته دانشگاهی خود به فقدان تسلط به مهارت های ذهنی و بیانی متهم شده و در نهایت مجبور شد از رقابت های انتخاباتی کناره گیری کند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1484

به "گاف جدید بایدن در معرفی معاونش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاف جدید بایدن در معرفی معاونش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید