کتابفروشی ها در ایتالیا شروع به کار کردند

به گزارش یادداشت سریع، نخست وزیر ایتالیا از بازگشایی کتابفروشی ها و بعضی از صنایع دیگر در همین هفته جاری در این کشور اطلاع داد.

کتابفروشی ها در ایتالیا شروع به کار کردند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از اکتوالیته- جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا روز آدینه در یک کنفرانس خبری ادامه تعطیلی سراسری در کشور را برای مهار ویروس کرونا تا روز 3 ماه آینده میلادی تمدید کرد؛ با این حال گفت تعداد محدودی از کسب و کارها می توانند از همین هفته و در روز 14 آوریل فعالیت خود را از سر بگیرند. که کتابفروشی ها جزو این مشاغل محسوب می شوند.

قوانین مبتنی بر محدودیت سخت گیرانه در رفت وآمد، تعطیلی بیشتر مغازه ها و شغل ها که از روز 9 ام ماه گذشته میلادی در ایتالیا اجرا شده بود انتظار می رفت که روز دوشنبه همین هفته سرانجام یابد؛ اما نخست وزیر ایتالیا روز گذشته گفت ادامه این فرایند، سخت اما تصمیمی ضروری است و من همه مسئولیت های سیاسی آن را بر عهده می گیرم.

علاوه بر کتابفروشی ها، نوشت افزار فروشی ها و فروشگاه های لباس بچه از روز سه شنبه همین هفته دوباره باز خواهند شد.

نخست وزیر ایتالیا در ادامه گفت که کارخانه هایی که به خاطر کرونا تعطیل شده بودند فعلا نمی توانند به کار برگردند که این حرف امید روسای صنایعی را که درباره وقوع فاجعه مالی در ایتالیا و قطع حقوق کارگران و احتمال از دست رفتن دایمی سهام بازار هشدار داده بودند به کل ناامید کرد.

با این حال کونته در ادامه گفت همچنان به ارزیابی هرروزه فرایند کوئید 19 ادامه می دهد و به محض اینکه تغییری در شرایط ایجاد گردد تصمیم دیگری اتخاذ خواهد شد. او گفت فعلا تصمیم بر این است که برای بازگشایی باقی بخش ها در ایتالیا دوم ماه می تصمیم نهایی گرفته گردد و امیدواریم برای میلیون ها شهفرایند ایتالیایی زندگی از این تاریخ از سر گرفته گردد.

طبق گزارش ها ایتالیا تا به امروز 19 هزار مرگ را در اثر ویروس کرونا ثبت نموده است که میزان تلفات در این کشور بیش تر از سایر کشورهایی است که به نوعی با این ویروس درگیر هستند. از اواخر ماه مارس میزان مرگ و میر و ابتلای روزانه تا حدودی در این کشور کاهش یافته اما به حدی که انتظار آن می رفت هنوز نرسیده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 947

به "کتابفروشی ها در ایتالیا شروع به کار کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابفروشی ها در ایتالیا شروع به کار کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید