ورود حدود 590 هزار مسافر نوروزی به مرکز

به گزارش یادداشت سریع، مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوار های شهرداری تهران گفت: حدود 590 هزار مسافر و حدود 39 هزار و 800 سرویس از جمله اتوبوس، مینی بوس ون و سواری تا 28 اسفند، به عنوان مسافر نوروزی وارد تهران شدند.

ورود حدود 590 هزار مسافر نوروزی به مرکز

به گزارش ایرنا، پوریا علیمردانی روز دوشنبه در خصوص تعداد مسافران نوروزی که تا روز گذشته وارد تهران شدند، گفت: آنالیز ها نشان می دهد حدود 590 هزار مسافر تا 28 اسفند، به عنوان مسافر نوروزی وارد تهران شدند که البته آمار دقیق از تعداد مسافران نوروزی که در هفته ابتدایی وارد تهران شدند را هفته آینده اعلام می کنیم.

بعلاوه امیر قاسمی سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران نیز اعلام نموده بود که ایستگاه های اطلاع رسانی و استقبال نوروزی با عنوان تهران دوست داشتنی از 28 اسفند در سراسر شهر تهران برپا می گردد. این ایستگاه های اطلاع رسانی با هدف ارائه اطلاعات، هدایت مسافران نوروزی و توزیع بسته های گردشگری در 79 نقطه پرتردد شهر تهران، برپا شده است.

امیر قاسمی گفت: بعلاوه 11 غرفه استقبال از مسافران نوروزی نیز در مبادی ورودی شهر تهران از جمله فرودگاه امام (ره)، فرودگاه مهرآباد، پایانه های شرق، جنوب، غرب و بیهقی، ایستگاه راه آهن، محور های ورودی قم، کرج و خاوران و بوستان مسافر پیش بینی شده است که در این غرفه ها علاوه بر ارایه خدمات هدایت به مسافران، برنامه های فرهنگی و جشن اجرا می گردد.

به گفته وی؛ ساعت فعالیت این ایستگاه ها از 9 تا 17 است و در مکان هایی که مخاطب بیشتری وجود دارد، درصورت احتیاج ساعت فعالیت بیشتری در نظر گرفته می گردد.

بعلاوه، رضا ناصری سرای، رییس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران در خصوص مسافران نوروزی شهر تهران اظهار کرد: تعدادی از کمپ ها در پارک ها و مراکز اقامتی کم هزینه را شهرداری برای افرادی که تهران را به عنوان مرکز گردشگری نوروزی انتخاب کردند، ایجاد نموده است و مردم می توانند با تماس با 137 پلاس از اطلاعات آن و تور های گردشگری که در منطقه ها مختلف برگزار می گردد، مطلع شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 29 اسفند 1401 بروزرسانی: 29 اسفند 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2400

به "ورود حدود 590 هزار مسافر نوروزی به مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود حدود 590 هزار مسافر نوروزی به مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید