منطقه نمونه گردشگری آلوارس از سکون خارج می گردد

به گزارش یادداشت سریع، برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی در منطقه نمونه گردشگری آلوارس شهرستان سرعین به منظور رونق گردشگری زمستانی و خارج کردن این منطقه از سکون پیش بینی شده است.

منطقه نمونه گردشگری آلوارس از سکون خارج می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی رایگان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، جهانگیر شهبازی - سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان سرعین - با تأکید بر اینکه قابلیت ها و ظرفیت های منطقه نمونه گردشگری آلوارس به عنوان یکی از زیباترین مناطق نمونه گردشگری کشور باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: درصدد هستیم با برگزاری برنامه های مختلف و متنوع این منطقه را از سکون خارج کنیم.

او برگزاری تورهای طبیعت گردی، کوهنوردی و برف نوردی، بازی ها و ورزش های زمستانی و جشنواره آدم برفی و همچنین مسابقات آفرود و اسکی را از جمله برنامه های قابل اجرا در این منطقه برشمرد و اضافه نمود: کوشش می گردد تا با همکاری و مشارکت اداره ورزش و جوانان و همچنین تشکل های خصوصی و جوانان علاقمند و متعهد سرعینی این برنامه ها را در این منطقه منحصربه فرد به اجرا برسانیم.

شهبازی همچنین در خصوص مسائل مربوط به جهت دسترسی این منطقه در فصول سرد و برفی اظهار کرد: طی هماهنگی های انجام شده با فرمانداری این شهرستان قول مساعد جهت برطرف این مشکل داده شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 705

به "منطقه نمونه گردشگری آلوارس از سکون خارج می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه نمونه گردشگری آلوارس از سکون خارج می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید