مشارکت تامین سرمایه تمدن در تامین مالی پدیده شیمی قرن

به گزارش یادداشت سریع، خبرگزاری خبرنگاران-صکوک مرابحه شرکت پدیده شیمی قرن به ارزش 2 هزار میلیارد ریال از طریق بورس اوراق بهادار تهران به همت تامین سرمایه تمدن عرضه می شود.

مشارکت تامین سرمایه تمدن در تامین مالی پدیده شیمی قرن

به گزارش خبرنگاران ، سازمان بورس و اوراق بهادار اجازه انتشار صکوک مرابحه شرکت پدیده شیمی قرن به مبلغ 2هزار میلیارد ریال از روز شنبه 23بهمن تا دوشنبه 25 بهمن ماه با نماد صقرن511 در قالب 2میلیون برگه یک میلیون ریالی در بازار بدهی بورس اوراق بهادار تهران را صادر کرد .

این اوراق با نرخ سالیانه 18 درصد و عمر 5 ساله (60ماهه) واقساط مربوطه هر سه ماه یک بار از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب دارندگان اوراق واریز می شود. موضوع انتشار این اوراق، تامین سرمایه در گردش به منظور خرید مواد اولیه مورد نیاز جهت تولید محصولات پدیده شیمی قرن می باشد.

صکوک مرابحه مذکور از طریق شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات به عنوان عامل فروش و با استفاده از خدمات شرکت تأمین سرمایه تمدن به عنوان متعهد پذیره نویس و بازارگردان از طریق شرکت واسط مالی شهریور چهارم (با مسئولیت محدود) در بورس اوراق بهادار تهران منتشر خواهد شد.

جهت تضمین پرداخت اقساط و اصل اوراق در سررسید، پرتفویی از سهام شرکت های پدیده شیمی قرن و گروه صنعتی پاکشو توثیق شده است.

در این اوراق، شرکت واسط مالی شهریور چهارم(ناشر) به وکالت از طرف خریداران اوراق، با منابع حاصل از انتشار صکوک مرابحه، مواد اولیه مورد نیاز(سدیم لوریل اتر سولفات و اسید سولفونیک) شرکت پدیده شیمی قرن(بانی) را به صورت نقدی خریداری خواهد کرد و سپس این مواد اولیه را به صورت اقساطی به بانی خواهد فروخت و بانی متعهد می شود که در سررسیدهای سه ماهه، اقساط مربوطه را از طریق شرکت ناشر و شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به دارندگان اوراق پرداخت کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2220

به "مشارکت تامین سرمایه تمدن در تامین مالی پدیده شیمی قرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت تامین سرمایه تمدن در تامین مالی پدیده شیمی قرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید