محصولات دانش بنیان و خلاق به خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در روسیه می رود

به گزارش یادداشت سریع، پذیرش محصولات دانش بنیان و خلاق در خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در روسیه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شروع شد.

محصولات دانش بنیان و خلاق به خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در روسیه می رود

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 20 اردیبهشت ماه امسال آخرین مهلتی است که برای شرکت های دانش بنیان و خلاق متقاضی ارائه و نمایش محصولاتشان در خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در روسیه هستند معین شد تا برای ثبت نام اقدام نمایند.

صندوق حمایت از سرمایه گذاری زیست فناوری به عنوان مجری اتاق نمایش خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در روسیه در نظر دارد محصولات دانش بنیان و خلاق منتخب را در این مرکز به مدت یک سال به نمایش بگذارد.

خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه مرکزی است که با ارائه خدمات سخت افزاری نظیر تامین فضای کار اختصاصی و اشتراکی، شوروم و ارائه خدمات نرم افزاری مانند تحقیقات بازار و بازاریابی به شرکت های دانش بنیان و خلاق می تواند پل ارتباطی باشد برای فروش محصولات با کیفیت دانش بنیان ایران ساخت در بازار روسیه و اوراسیا. این خانه مسیری مطمئن برای توسعه بازار فناوری ایران در دیگر کشورها محسوب می گردد.

شرکت های دانش بنیان و خلاق می توانند نمونه محصولات خود را به همراه بروشور انگلیسی یا روسی برای نمایش در این مرکز، ارائه نمایند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس اینترنتی WWW.TESC.IR مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1813

به "محصولات دانش بنیان و خلاق به خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در روسیه می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات دانش بنیان و خلاق به خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در روسیه می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید