مجری شبکه سی ان بی سی: ترامپ حالش خوب نیست،رفتارش غیرعادی است

به گزارش یادداشت سریع، ریچل مَدوو - Rachel Maddow مجری برنامه شبکه تلویزیونی سی ان بی سی آمریکا با اشتراک گذاشتن ویدئویی از رها کردن تریبون نشست خبری با خبرنگاران از سوی دونالد ترامپ گفت: حال رئیس جمهوری خوب نیست؛ به نظر می رسد این رفتار ترامپ طبیعی نیست.

مجری شبکه سی ان بی سی: ترامپ حالش خوب نیست،رفتارش غیرعادی است

مدوو با ابراز تردید درباره سلامت روحی ترامپ گفت: به طور معمول فیلم، رئیس جمهوری را در برنامه های خود(در این شبکه) نشان نمی دهد زیرا او اغلب چیزهایی را در ملاء عام می گوید که درست نیست و در نتیجه به طور معمول نمی خواهد صحبت های رئیس جمهوری را در تلویزیون نشان دهد و به او یا هر کس دیگری در انتشار آنچه که واقعیت ندارد، یا ادعاهای ساختگی کمک کند.

وی گفت: چنین حرف هایی ارزشی ندارد و فقط در خدمت اهداف سیاسی است.

این مفسر آمریکایی، دیشب(دوشنبه شب) بعد از نشست خبری رئیس جمهوری درباره آزمایش کرونای کارکنان کاخ سفید گفت: رفتار رئیس جمهوری عجیب است؛ شاید به دلیل پرونده آینده او در دیوان عالی درباره اسناد مالیاتی اش باشد.

دیوان عالی آمریکا امروز (سه شنبه 23 اردیبهشت) به مساله ارائه اظهارنامه مالیاتی و سوابق مالی دونالد ترامپ به کنگره و دادستان های نیویورک، رسیدگی می کند.

ترامپ نخستین رئیس جمهوری پس از ریچارد نیکسون رئیس جمهوری سال های 1970 میلادی آمریکاست که از انتشار اظهارنامه های مالیاتی اش خودداری کرده؛ این مساله، برآورد هایی در مورد ارزش واقعی دارایی هایش را رقم زده است.

این مجری مشهور تلویزیون آمریکا گفت: برنامه امشب او استثناست؛ به ویژه بعد از این که نشست خبری ترامپ را مشاهده کرده به این نتیجه رسیده که این چیزی است که همه باید آن را تماشا کنند زیرا ارزشش را دارد.

وی گفت: این، رئیس جمهوری است که اکنون و در بحبوحه شیوع بحران کرونا دست وپا می زند. اتفاقی برای او رخ داده یا این که فقط حالش خوب نیست؛ نمی دانم. اما به نظر می رسد ترامپ اکنون نمی تواند در انظار عمومی از واکنش های احساسی پرهیز کند.

ترامپ در واکنش به پرسش خبرنگار آسیایی سی بی اس که از او درباره مقایسه آمریکا با دیگر کشورها درباره تعداد کسانی که آزمایش کرونا از آنها اجرا شده، گفت: این سوال را باید از چین بپرسید؛ وی سپس از او پرسید چرا چنین سوالی را مطرح می کند. ترامپ حتی به خبرنگار سی ان ان که تلاش کرد از ترامپ سئوالی بپرسد پاسخ نداد و تریبون را ترک کرد.

مدوو در این رابطه گفت: مشکل رئیس جمهوری چیست؟ نمی دانیم. اما باید مسئله ای وجود داشته باشد. چه رئیس جمهوری را دوست داشته باشید یا نه، از این اقدام او در ملاءعام لذت ببرید یا نبرید، روشن است که مسئله ای وجود دارد.

وی افزود: ممکن است او تحت فشار روحی باشد؛ شاید هم به دلیل رسیدگی به پرونده مالیاتی و مالی اش باشد.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1027

به "مجری شبکه سی ان بی سی: ترامپ حالش خوب نیست،رفتارش غیرعادی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجری شبکه سی ان بی سی: ترامپ حالش خوب نیست،رفتارش غیرعادی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید