لزوم بکارگیری نخبگان و بزرگان با رویکرد جوانگرایی در صنعت گردشگری

به گزارش یادداشت سریع، ایسنا/ براساس آخرین اخبار واصله، رئیس فراکسیون گردشگری مجلس لزوم بکارگیری نخبگان و بزرگان با رویکرد جوانگرایی در صنعت گردشگری را عنوان کرد.

لزوم بکارگیری نخبگان و بزرگان با رویکرد جوانگرایی در صنعت گردشگری

محمدرضا دشتی اردکانی در توصیه ای به عزت الله ضرغامی اظهار کرد: امیدوارم با توجه به توسعه گرایی و تحول گرایی وزیر پیشنهادی، شاهد استفاده نخبگان و بزرگان صنعت گردشگری و نیروهای جوان باشیم.

وی جوانگرایی و بکارگیری نیروهای جوان را از بیانات گام دوم انقلاب اسم کرد و گفت: امیدواریم با احقاق این مسئله وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارتی پویا و در شان این صنعت تبدیل گردد.

دشتی اردکانی با بیان اینکه برندسازی ایران در جامعه جهانی از لازمه ها و اولویت هاست، گفت: شناساندن ایران و جاذبه های گردشگری و میراث فرهنگی کشورمان به جهانیان باید در اولویت باشد، چرا که تا به امروز هم در مورد توجه به این صنعت در ابعاد بین المللی اقدام چندانی نشده است.

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس، عزت الله ضرغامی را مدیری کارآمد، لایق و تحول گرا و خلاق مطرح نمود و گفت: باید بافت های تاریخی مورد توجه قرار گرفته و مشوق هایی هم در این زمینه در نظر گرفته گردد علاوه بر آن باید شاهد ارتباط تنگاتنگ دستگاه های مختلف جهت حفظ میراث فرهنگی خصوصا شهرداری ها باشیم.

منبع: همگردی
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1947

به "لزوم بکارگیری نخبگان و بزرگان با رویکرد جوانگرایی در صنعت گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم بکارگیری نخبگان و بزرگان با رویکرد جوانگرایی در صنعت گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید