قیمت مصوب زولبیا و بامیه

به گزارش یادداشت سریع، رییس اتحادیه قنادان تهران با بیان اینکه قیمت مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان برای واحد های درجه یک 120 هزار تومان و برای واحد های درجه دو، 100 هزار تومان مشخص شده است توصیه کرد: مردم این محصولات را از قنادی های معتبر خریدرای نمایند.

قیمت مصوب زولبیا و بامیه

علی بهره مند با بیان اینکه اکنون در مجموع 35 هزار واحد قنادی و شیرینی فروشی دارای پروانه در سراسر کشور داریم که حدود دو هزار واحد پروانه دار در تهران فعالیت دارند. اضافه کرد: قنادان موظفند بر اساس دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان را به شکل کیفی و بهداشتی فراوری و عرضه نمایند و ضروری است مردم این محصولات را از واحد های فراوریی معتبر خریداری و مصرف نمایند.

رییس اتحادیه قنادان تهران اظهارداشت: مردم از خرید و مصرف زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان به شکل فله ای و باز از دست فروشان خودداری نمایند.

وی گفت: قنادان طی ماه های گذشته با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، با افزایش قیمت مواد اولیه همانند آرد، روغن، شکر و تخم مرغ روبه رو شدند، اما به علت ماه مبارک رمضان و رعایت حقوق شهروندان باید این محصولات با نرخ های مصوب عرضه گردد.

بهره مند با اشاره به اینکه کمبودی در تامین مواد اولیه در کشور نداریم، اضافه کرد: تشدید نظارت ها در توزیع مواد اولیه یارانه ای می تواند یاری مناسبی برای واحد های فراوریی باشد، تا بعضی در ایام پیک فراوری و مصرف سودجویی ننمایند و فراورینمایندگان با آرامش به فراوری خود ادامه دهند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 فروردین 1402 بروزرسانی: 3 فروردین 1402 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2401

به "قیمت مصوب زولبیا و بامیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مصوب زولبیا و بامیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید