قطر ایرویز برترین ایرلاین دنیا در سال 2021

به گزارش یادداشت سریع، قطر ایرویز برترین ایرلاین دنیا در سال 2021 شد

بر اساس گزارش AirlineRatings.com ، قطر ایرویز به اسم برترین ایرلاین دنیا در سال 2021 انتخاب شد.

قطر ایرویز برترین ایرلاین دنیا در سال 2021

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

قطر ایرویز برترین شرکت هواپیمایی دنیا در سال 2021 شد. این ایرلاین با ترکیب تعهد به باز نگه داشتن مسیرهای هوایی دنیا در دوران همه گیری کرونا، نوآوری، محصولات نو و برترین خدمات پرواز دنیا با یکدیگر، توانست تا اسم برترین و معتبرترین خط هوایی 2021 را از آن خود کند. ایرلاین قطر ایرویز جایزه خود را از Airline Excellence Awards دریافت خواهد نمود.

به گفته این شرکت هواپیمایی مستقر در دوحه بر اساس مجموعه ای از معیارها مانند قدمت ناوگان مسافربری، آنالیز شرایط مسافران، ارائه محصولات با کیفیت و تعهد به باز نگه داشتن مسیرهای هوایی طولانی مدت در طول بروز ویروس کووید -19 ، رتبه برتر را دریافت کرد. علاوه بر کسب رتبه برترین ایرلاین دنیا در سال 2021، قطر ایرویز بعلاوه توانست پیروز به کسب رتبه ها برتر برای برترین کلاس تجاری و برترین خدمات پذیرایی در میان تمامی شرکت های هواپیمایی گردد.

اکبر آل بیکر، مدیر عامل گروه هواپیمایی قطر گفت: طی 16 ماه گذشته، صنعت هوانوردی شاهد تاریک ترین روزهای خود بوده، اما قطر ایرویز به فعالیت خود ادامه داده و در کنار مسافران ایستاده است. زیرا بسیاری از خطوط هوایی دیگر فعالیت های خود را به علت همه گیری کرونا متوقف نموده اند.

آل بیکر تاکید نمود که تعهد ما این است تا بالاترین سطح ممکن از استانداردهای بهداشتی و ایمنی را هم در زمین و هم در سفرهای هوایی با خدمات 5 ستاره ارائه دهیم. او ادامه داد: با این حال قطر ایرویز همچنان درصدد است به عالی ترین کیفیت و استانداردهای صنعت هواپیمایی دست پیدا کند و تجربه بینظیری را برای مسافران رقم بزند.

جالب است بدانید که ایر نیوزلند، که در سال 2020 مقام اول را کسب کرد، در رتبه بندی سال جاری به طور کلی در رتبه 2 نهاده شد. بعلاوه سایر شرکت های هواپیمایی توانستند اسم برترین جایگاه های مالی برتر و برترین جایگاه های مالی را از آن خود نمایند. سنگاپور ایرلاینز هم برنده جایزه برتر برای برترین جایگاه های درجه یک شد، اما در مجموع رتبه 3 را از آن خود کرد.

آیا تجربه سفر با ایرلاین قطر ایرویز داشته اید؟ خرسند می شویم تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

طاهره یلفانی

منبع: فلای تودی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1943

به "قطر ایرویز برترین ایرلاین دنیا در سال 2021" امتیاز دهید

1 کاربر به "قطر ایرویز برترین ایرلاین دنیا در سال 2021" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطر ایرویز برترین ایرلاین دنیا در سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید