تور ارزان استرالیا: اطلاعات پرواز ایران به استرالیا

به گزارش یادداشت سریع، آشنایی با اطلاعات پرواز ایران به استرالیا

سفر به استرالیا یکی از انتخاب های بیشتر ما ایرانیان برای سفر، اقامت و تحصیل است. جدا از این موارد باید گفت که استرالیا کشوری است بسیار زیبا و البته پهناور که دیدنش جاذبه هایش برای هیچ کس قابل جایگزین نیست. حال که به فصل سفر نزدیک می شویم، چقدر درباره اطلاعات پرواز ایران به استرالیا می دانید؟ تا انتها این مطلب با ما همراه باشید تا در ادامه این اطلاعات را با یکدیگر مرور نماییم.

تور ارزان استرالیا: اطلاعات پرواز ایران به استرالیا

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

برای سفر به استرالیا شما می توانید با 3 شرکت هواپیمایی قطر، امارات و ایر آسیا سفر کنید. مقصد این پروازها سه شهر پرت، سیدنی و ملبورن است. پروازهای دو شرکت هواپیمایی قطر ایر ویز و امارات در دو شهر دوحه و دبی توقف دارند و سپس به سمت مقصد پرواز می نمایند و پروازهای شرکت ایر آسیا در شهر کوالالامپور توقف و یا به اصطلاح هاب دارد و سپس به سمت مقصد خود از بین 3 شهری که گفتیم، پرواز می نماید.

پروازهای شرکت های هواپیمایی امارات و قطر روزانه است و شرکت ایر اشیا در روزهای خاصی پرواز به پرت و سیدنی را انجام می دهد.

فرودگاه بین المللی ملبورن در شهر ملبورن، فرودگاه بین المللی کینگزفورد در سیدنی و فرودگاه بین المللی پرت در شهر پرت پذیرای این پروازها هستند.

منبع: الی گشت
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2209

به "تور ارزان استرالیا: اطلاعات پرواز ایران به استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استرالیا: اطلاعات پرواز ایران به استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید