طعم های تازه در 8 تا از رستوران های بین المللی تهران

به گزارش یادداشت سریع، موضوعی که ما قصد داریم در این متن در موردش صحبت کنیم، رستوران های بین المللی تهران است. در این رستوران ها می توانید غذای کشورهای مختلف را که با مواد اولیه ای متفاوت و با طعمی دل انگیز و منحصر به فرد طبخ می شوند را میل کنید.

طعم های تازه در 8 تا از رستوران های بین المللی تهران

شهر تهران به واسطه اینکه مرکز کشور عزیزمان ایران است، امکانات فوق العاده ای دارد که از جمله آنها می توان به رستوران های بین المللی اشاره نمود. تعداد رستوران هایی که در تهران در حال فعالیت هستند اصلا قابل شمارش نیست و این مساله دست شما را در انتخاب باز گذاشته و می توانید در هر رستورانی که تمایل داشتید غذایی باب میل خود سفارش داده و در فضای مجذوب نماینده رستوران میل نمایید.

این موضوع برای افرادی که عاشق چشیدن و تجربه کردن مزه ها و طعم های نو هستند بسیار خوشایند و مجذوب نماینده به نظر می رسد. شما نیز اگر دوست دارد یک غذای نو با شکلی نو و مزه ای بسیار متفاوت را میل کنید حتما به یکی از رستوران هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد رفته و یک غذای نو سفارش دهید.

مستوران غذای ایرانی

یکی از رستوران های بین المللی تهران، مستوران نام دارد و غذاهای ایرانی بسیار با کیفیتی سرو می نماید. نکات قوت این رستوران بسیار زیاد است که از جمله مهم ترین آنها می توان به رضایت مشتریان اشاره نمود. افرادی که به این رستوران قدم گذاشته اند از رفتار حرفه ای و محترمانه کارکنان و پرسنل این رستوران تعریف های زیادی نموده اند.

مورد دیگری که باعث معروفیت این رستوران شده، کیفیت خوب غذا است. سرآشپزانی که در این رستوران مشغول به کارند با موادی ساده و ابتدایی معجره می آفرینند و قادرند غذایی فوق العاده و بسیار عالی را به مشتریان خود ارائه دهند. در این رستوران، موسیقی زنده نیز نواخته می گردد و شما می توانید همراه با صرف غذا به موسیقی محلی نیز گوش داده و لذتتان چندین برابر افزایش پیدا کند.

مورد مثبت دیگری که می توان در خصوص مستوران اشاره داشت، فضای داخلی رستوران است. دکوراسیون داخلی این رستوران، فضایی انرژی بخش و کاملا صمیمی دارد و شما از حضور در آن انرژی مثبت و گرمای زیادی دریافت خواهید کرد.

این رستوران، فضایی مانند فضای خانه های قدیمی دارد و این برای افرادی که عاشق گذشته و فضاهای نوستالژیک هستند بسیار مجذوب نماینده و دوست داشتنی به نظر می رسد. البته اگر فردی بخواهد می تواند در خارج از رستوران نیز غذای خود را میل کند. این رستوران یک بالکن زیبا دارد و شما می توانید غذایی که سفارش داده اید را در این بالکن میل کنید. این رستوران در خیابان توران واقع شده است.

رستوران های بین المللی تهران | تاج محل

از دیگر رستوران های بین المللی تهران که جا دارد از آن نیز در این متن یاد کنیم، رستوران تاج محل است. این رستوران نیز در حوزه سرو غذاهای هندی مهارت زیادی داشته و با طعمی بسیار متفاوت قادر است غذایی بسیار خوشمزه در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

یکی از نکات مثبتی که می توان در خصوص این رستوران اشاره داشت آن است که اغلب افرادی که حداقل یک وعده غذایی خود را در این رستوران میل نموده اند، بسیار راضی بوده اند. کیفیت غذا، رفتار پرسنل، حجم غذا و قیمت از جمله نکات شاخص رستوران تاج محل تهران به شمار می رود.

سرو غذاهایی تند و با کیفیت در رستوران تاج محل باعث شده که عاشقان غذاهای تند برای رفتن به این رستوران سر از پای نشناسند و در ماه حداقل یک بار به این رستوران مراجعه نموده و یک غذای تند و با کیفیت میل نمایند.

معمولا غذاهایی که در کشور هند طبخ می گردد، بسیار تند بوده و این ممکن است با طبع و ذائقه ایرانی ها جور نباشد اما نکته مهمی که خوب است در خصوص رستوران تاج محل بدانید آن است که غذاهای ارائه شده در این رستوران به آن تندی که درکشور هند طبخ می گردد نیست و این می تواند خبر خوبی برای شما باشد.

رستوران کنزو استقلال

رستوران کنزو استقلال نیز از دیگر رستوران های بین المللی تهران به شمار رفته و تخصص و مهارت بالایی در پخت و سرو انواع غذاهای ژاپنی دارد. البته در کنار این غذاها می توانید انواع ساندویچ، غذاهای آسیایی و پیتزا نیز سفارش داده و از طعم و مزه بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

از جمله نکات مثبتی که می توان در خصوص این رستوران اشاره داشت، رفتار و برخورد حرفه ای و مودبانه پرسنل و کارکنان این رستوران است. مواد اولیه ای که برای پخت غذا مورد استفاده قرار می گیرد از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار داشته و همین موضوع باعث شده که یک غذای خوشمزه و با طعم و مزه ای عالی میل نمایید.

البته بعضی غذاهای این رستوران قیمت بالایی داشته و چنانچه از نظر اقتصادی مسئله ای ندارید رستوران کنزو می تواند یک انتخاب فوق العاده برای امتحان کردن انواع غذاهای آسیایی و ژاپنی باشد.

دکوراسیون و محیط آرامی که در این رستوران مشاهده می گردد در بالا بردن رضایت مشتریان نیز بی تاثیر نبوده و این برای تمام کسانی که می خواهند در یک محیط آرام و زیبا، غذایی فوق العاده میل نمایند، بسیار عالی و خوشایند به نظر می آید.

منوی متنوع این رستوران و سرو غذا در مقابل مشتری از جمله تفاوت هایی است که کنزو با سایر رستوران های بین المللی دارد. این رستوران در خیابان خدامی، نبش کوچه لیلی قرار گرفته و به خوبی قادر است تصور و پیشینه ذهنی شما را از خوردن غذاهای خارجی تغییر دهد.

رستوران های بین المللی تهران | رستوران ایتالیانو

از دیگر رستوران های بین المللی تهران می توان به رستوران ایتالیانو اشاره نمود که در حوزه سرو و آماده سازی غذاهای ایتالیایی مهارت و توانایی فوق العاده ای دارد. معمولا ایرانی ها از خوردن غذاهای ایتالیایی لذت فراوانی برده و این نوع غذاها به طبع و مذاق ایرانی ها بسیار خوش می آید.

از جمله غذاهای معروف ایتالیایی که احتمالا طعم و مزه آن را زیاد چشیده اید، پیتزا، پاستا و لازانیا است. این غذاها در بین ایرانی ها و خصوصا بچه ها، نوجوانان و جوانان ایرانی هواداران زیادی دارد و البته اگر از حق هم نگذریم اگر این غذاها با مواد اولیه با کیفیت طبح شده باشند، مزه فوق العاده عالی خواهند داشت.

اگر دوست دارید طعم دیگر غذاهای ایتالیایی را نیز بچشید توصیه می کنیم به رستوران ایتالیانو بروید. منوی این رستوران پر است از غذاهایی که طعمی عالی و منحصر به فرد داشته و بدون شک شما از خوردن آنها سیر نخواهید شد.

مورد دیگری که باعث شده افراد زیادی تمایل داشته باشند در این رستوران غذایی را میل نمایند منظره بسیار زیبایی است که از داخل رستوران می توان شاهد بود. این رستوران در نزدیکی دریاچه چیتگر واقع بوده و علاوه بر خوردن غذایی با کیفیت می توانید از این منظره و ویوی زیبا نیز بهره فراوانی را نصیب خود کنید. رستوران ایتالیانو در اتوبان شهید خرازی غرب به شرق، نرسیده به خروجی دریاچه چیتگر قرار گرفته است.

رستوران بیستانگو

از دیگر رستوران های بین المللی می توان به رستوران بیستانگو اشاره نمود؛ این رستوران متخصص پخت و پز غذاهای فرانسوی است. از جمله نکات شاخصی که می توان در خصوص این رستوران اشاره داشت، دکوراسیون مدیترانه ای آن می باشد.

دکوراسیون این رستوران به زیبایی چیدمان شده و امکان ندارد فردی از حضور در چنین فضایی احساس خستگی و توام با حسی ناخوشایند را تجربه کند. مورد دیگری که باعث شده ما از این رستوران به عنوان یک رستوران حرفه ای نام ببریم، غذاهایی است که در نهایت کیفیت، طبخ و در اختیار مشتریان قرار داده می گردد. قیمت مناسب غذاهایی که در این رستوارن سرو می گردد از دیگر نقاط قوت آن به شمار می رود.

پرسنل این رستوران بسیار حرفه ای و کارآزموده هستند و سعی می نمایند برترین خدمات و سرویس را در اختیار مراجعه نمایندگان و مشتریان خود قرار دهند. در منویی که در این رستوران به دست شما خواهند داد می توانید انواع غذاهای مدیترانه ای و بین المللی را مشاهده نموده و هر کدام که تمایل داشتید را در برترین کیفیت و با برترین طعم و عطر سفارش دهید. محیط زیبا و لوکس این رستوران نیز باعث شده علاوه بر دستگاه گوارشتان که از خوردن غذا لذت فراوانی خواهد برد، چشم هایتان نیز بی نصیب مانده و از تماشا فضایی لوکس و مجذوب نماینده لذت ببرند. اگر تمایل داشته باشید می توانید با شماره این رستوران تماس گرفته و یک میز برای خود رزرو کنید.

ساعات کاری رستوران بیستانگو

در تمامی روزهای هفته به غیر از آدینه ها از ساعت 12 تا ساعت 15 و از ساعت 19 تا ساعت 23 می توانید به این رستوران مراجعه نموده و خود را میهمان یک غذای فوق العاده کنید. این رستوران آمادگی برگزاری مهمانی های خصوصی را نیز دارد و در خیابان ولی عصر جنب هتل رامتین قرار گرفته است.

رستوران های بین المللی تهران | رستوران قصاب

یکی دیگر از رستوران های بین المللی شهر تهران، رستوران قصاب است. در منوی این رستوران اغلب غذاهایی که مشاهده خواهید کرد غذاهای هندی است و کسانی که عاشق طعم تند و تیز غذاهای هندی هستند از رفتن به این رستوران استقبال می نمایند.

از دیگر نکاتی که می توان در خصوص این رستوران به آن اشاره داشت، سرو غذاهای ترکیه ای است. این رستوران در این حوزه نیز تجربه و مهارت بالایی دارد و شما می توانید با سفارش یک غذای ترکیه ای لذت فراوانی را تجربه کنید.

اگر یک مهمان خاص و ویژه دارید توصیه می کنیم حتما از روز قبل برای رزرو جایگاه و میز اقدام کنید. این رستوران در خیابان فرشته واقع بوده و از ساعت 11 و 30 دقیقه تا 23 و 30 دقیقه آماده ارائه خدمات به افرادی است که برای آنها کیفیت غذا از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

رستوران بِلک بِرز

از دیگر رستوران های بین المللی شهر تهران که آن نیز در نوع خود از معروفیت بالایی برخوردار است می توان به رستوران بلک برز اشاره نمود. این رستوران یک کافه نیز دارد و اگر دوست داشته باشید می توانید با دوستان و عزیزانتان به کافه نیز مراجعه نموده و نوشیدنی های بی نظیری که همراه با شیرینی های تازه و خوشمزه سرو می شوند را سفارش داده و از طعم آنها نهایت لذت را تجره کنید. نان ها و شیرینی هایی که در بلک برز میل می کنید در همان کافه تهیه شده و به همین علت، فوق العاده خوشمزه و تازه هستند.

رستوران بلک برز که در فضای جداگانه ای به مشتریان خود سرویس می دهد قادر است انواع غذا را که با برترین مواد اولیه طبخ شده اند، سرو کند. شاید طعم غذاهایی که در رستوران بلک برز میل می کنید را در هیچ رستوران دیگری نتوانید بچشید و این از جمله تفاوت هایی است که این رستوران با بقیه رستوران های بین المللی در شهر تهران دارد.

علاوه بر کیفیت غذا، دکوراسیون این رستوران نیز در نوع خود بسیار منحصر به فرد و زیبا چیدمان شده است. این رستوران از ساعت هشت و نیم صبح تا یازده شب آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. بلک برز در خیابان فرشته، خیابان مریم شرقی، خیابان امین قرار گرفته است.

رستوران لاتون

از دیگر رستوران های بین المللی شهر تهران می توان به رستوران لاتون اشاره داشت. این رستوران در سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان 33 شماره 21 قرار گرفته و هنر و توانایی زیادی در سرو انواع غذاهای مدیترانه ای دارد.

اگر در پی این سبک از غذا هستید و نمی دانید باید به چه رستورانی مراجعه کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که به رستوران لاتون بروید. از جمله ویژگی های این رستوران می توان به محیطی بسیار مجذوب نماینده و لوکس، بوفه متنوع و خوشمزه، کارکنان و پرسنل حرفه ای و کارآزموده اشاره نمود.

حتی اگر دوست داشته باشید می توانید مهمانی های خود را نیز در این رستوران برگزار کنید. این رستوران یک اتاق وی آی پی با ظرفیت 100نفر در اختیار چنین مراسم هایی قرار داده است.

از دیگر ویژگی های مثبت لاتون می توان به منظره بسیار زیبایی که از این رستوران می توان شاهد بود، اشاره نمود. کوه هایی که اطراف رستوران لاتون قرار دارند منظره فوق العاده تماشایی را برای تمام کسانی که در این محل در حال میل کردن غذا می باشند، فراهم نموده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2308

به "طعم های تازه در 8 تا از رستوران های بین المللی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعم های تازه در 8 تا از رستوران های بین المللی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید