ربیعی: دولت هیچ دخالتی در چینش مجلس نخواهند کرد

به گزارش یادداشت سریع، سخنگوی دولت گفت: جهش فراوری و افزایش اشتغال از اولویت های دولت در همکاری با مجلس جدید است.

ربیعی: دولت هیچ دخالتی در چینش مجلس نخواهند کرد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی اضافه نمود: یکی از بحث هایی که ما قطعاً باید در خصوص آن با مجلس آینده بتوانیم به طور مشترک به پشتوانه های قانونی دست یابیم و دولت بتواند عملیات اجرایی آن را انجام دهد، موضوع اشتغال و فراوری است.

سخنگوی دولت گفت: ویروس کرونا به اقتصاد در جهان لطمه زد و بخشی از آن در حوزه نفت دامن کشور ما را هم گرفت در کنار آن در دو سال اخیر با خشن ترین تحریم ها روبرو بودیم بنابراین برای پاسخ به احتیاج های جامعه و کاهش فشار های خارجی، احتیاجمند به دستاورد های جدید در حوزه فراوری هستیم.

وی در مصاحبه با خبرگراری صدا و سیما اضافه نمود: به همین منظور برنامه هایی در بخش کشاورزی، صنعت، خدمات به ویژه خدمات مولد، طراحی شده است تا بتوانیم اشتغال جدید ایجاد کنیم.

ربیعی گفت: جهان در روز های کرونایی نشان داد که اگر ما نتوانیم احتیاجمندی های خودمان را خودمان تأمین کنیم در شرایط حاد هیچ کشوری به داد کشور دیگر نمی رسد.

وی اضافه نمود: بنابراین در شرایط جدید کرونایی و تحریم باید برنامه های لازم را در زمینه های اشتغال، فراوری و صادرات جدید طراحی و اجرا کنیم.

سخنگوی دولت گفت: برطرف موانع حقوقی و قانونی فراوری و ایجاد امنیت سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار از زمینه های همکاری با مجلس جدید است.

ربیعی اضافه نمود: در بودجه های سالیانه، در شرایط تحریم و عبور جهشی از فشار مالی ناشی از کرونا احتیاج است که بعضی تصمیمات مشترک را با مجلس اتخاذ کنیم.

سخنگوی دولت گفت: برای بودجه سال 99 احتیاجمند تغییراتی هستیم که کسری بودجه را پوشش دهیم و حتماً مجلس آینده در این زمینه می تواند با دولت همکاری کند تا با یک بودجه متعادل تملک دارایی ها و کار های عمرانی را دنبال کنیم.

ربیعی با تأکید بر اینکه دولت به همه تصمیمات مجلس احترام می گذارد اضافه نمود: اعضای هیأت دولت هیچ دخالتی در اینکه چه کسانی در مجلس و در چارچوب کمیسیون ها و هیأت رئیسه قرار بگیرند نخواهند کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1030

به "ربیعی: دولت هیچ دخالتی در چینش مجلس نخواهند کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: دولت هیچ دخالتی در چینش مجلس نخواهند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید