دونالد ترامپ: میچ مک کانل یک ابله است

به گزارش یادداشت سریع، رئیس جمهور سابق آمریکا با ابله خواندن رئیس اقلیت سنا، خواست تا در صورت تصویب شدن طرح بایدن استعفا دهد.

دونالد ترامپ: میچ مک کانل یک ابله است

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیوزویک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با ابله خواندن میچ مک کانل رئیس اقلیت جمهوری خواه در سنا، از وی خواست تا در صورت تصویب طرح موسوم به طرح بازسازی بهتر (Build Back Better) استعفا دهد؛ همچنانکه گفت از هر جمهوری خواهی در کنگره که به نفع این لایحه رای دهد، حمایت نخواهد کرد.

این در حالی است که به نوشته نیوزویک، میچ مک کانل پیشتر ترامپ را بخاطر شورش اتفاق افتاده در جریان حمله به ساختمان کنگره سرزنش نموده بود و ترامپ نیز از وی به خاطر ناکارآمدی در اجازه دادن به دموکرات ها در پیشبرد برنامه هایشان انتقاد نموده بود.

ترامپ بعلاوه از میچ مک کانل خواست تا هرچه در توان دارد را انجام دهد تا از قانونی شدن این لایحه جلوگیری کند.

ترامپ در بیانیه ای گفت: میچ مک کانل یک احمق است و بهتر است تا لایحه رؤیای کمونیسم آن ها (دموکراتها) را متوقف نموده و سناتورهایش را در یک خط نگه داشته و یا همین الان استعفا دهد؛ کاری که باید مدت ها پیش انجام می داد.

او بعلاوه در ادامه نوشت: هر جمهوری خواهی که در مجلس نمایندگان و یا سنا به این لایحه رأی دهد از حمایت ترامپ برخوردار نخواهد شد.

اظهارات ترامپ در حالی مطرح شده که در ماه اوت نیز مک کانل و 18 تن دیگر از جمهوری خواستار سنا به نفع بسته یک تریلیون دلاری بهسازی زیرساخت آمریکا رأی دادند. حال دموکرات ها در پی تصویب طرح بازسازی بهتر هستند؛ یک لایحه هزینه اجتماعی که جمهوری خواستار از پر هزینه بودن آن و نیز بخاطر پر بودن آن از سیاست های سوسیالیستی آن انتقاد کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2088

به "دونالد ترامپ: میچ مک کانل یک ابله است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دونالد ترامپ: میچ مک کانل یک ابله است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید