دوئل تیم های صدروقعر جدول در حساس ترین بازی، پیکان در کمین شهرداری

به گزارش یادداشت سریع، به گزارش خبرنگاران، دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه با برگزاری 6 دیدار پیگیری خواهد شد. شهرداری ورامین که با کسب 5 پیروزی، یک شکست و مجموع 16 امتیاز در صدر جدول رده بندی واقع شده است این هفته به سیرجان خواهد رفت. فولاد سیرجان که از 5 بازی گذشته خود تنها 2 پیروزی کسب نموده و در رده نهم جدول رده بندی واقع شده است پذیرای تیم صدرنشین شهرداری ورامین است. در حساس ترین بازی هفته نیز تیم های پیکان و شهرداری گنبد دو تیم دوم و سوم جدول رده بندی در خانه والیبال تهران به مصاف هم خواهند رفت. دو تیم برای کسب پیروزی کوشش خواهند کرد و هر تیم در صورت پیروزی جایگاهش در جدول را بهبود خواهد بخشید. پیکان هفته گذشته موفق شد تیم خاتم اردکان پر مهره را در خانه خودش شکست دهد و شهرداری گنبد نیز سایپا را در خارج از خانه شکست داد تا هر دو تیم با روحیه و انگیزه خوب مقابل هم قرار گیرند. در دیگر بازی هفته نیز دو تیم تازه وارد پیغام مشهد و عقاب نهاجا در تهران مقابل هم قرار خواهند گرفت. پیغام مشهد برخلاف عقاب نتایج قابل قبول و دور از انتظاری کسب نموده است. شاگردان جوان و با انگیزه جبار قوچان نژاد در پیغام مشهد از 6 بازی خود موفق به کسب 4 پیروزی شدند تا بالاتر از تیم پر مهره و ملی پوش سایپا در رده ششم جدول رده بندی قرار گیرد. تیم پیغام این هفته در اندیشه شکست شاگردان نفرزاده در عقاب است تا با کسب یک پیروزی دیگر جایگاهش در جدول را بهبود بخشد.در قعر جدول رده بندی نیز تیم های شهرداری تبریز و ارومیه که روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارند و تا خاتمه هفته ششم موفق به شکست حریفان خود نشده اند این هفته مقابل هم قرار خواهند تا بالاخره یک تیم نخستین برد خود در فصل جاری را تجربه نمایند. پس از حواشی بازی شهرداری ارومیه و پیغام در مشهد و کسب نتایج ضعیف مسئولان باشگاه از ایجاد تغییر در کادرفنی صحبت نموده اند و همین می تواند حساسیت بازی در هفته هفتم را برای این تیم دو چندان کند.

دوئل تیم های صدروقعر جدول در حساس ترین بازی، پیکان در کمین شهرداری

حال باید منتظر ماند و دید در خاتمه دیدارهای هفته هفتم کدام تیم ها برنده دوئل در بالا و قعر جدول خواهند شد.

برنامه دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر والیبال:

* شهروند اراک - خاتم اردکان* پیکان تهران - شهرداری گنبد* عقاب نهاجا - پیغام خراسان* شهرداری تبریز - شهرداری ارومیه* دورنا ارومیه - کاله آمل* فولاد سیرجان - شهرداری ورامین* سایپا تهران این هفته استراحت دارد.

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال تا خاتمه هفته ششم:1. شهرداری ورامین با 16 امتیاز2. پیکان تهران با 15 امتیاز3.شهرداری گنبد با 14 امتیاز4. خاتم اردکان با 12 امتیاز5. کاله آمل با 10 امتیاز(4 پیروزی)6.پیغام مشهد با 8 امتیاز(4 پیروزی)7. سایپا تهران با 10 امتیاز (3 پیروزی)8. شهروند اراک با 7 امتیاز 9. فولاد سیرجان با 7 امتیاز10. عقاب نهاجا با 4 امتیاز11. شهرداری تبریز با 2 امتیاز12. شهرداری ارومیه با 2 امتیاز 13. دورنا ارومیه با یک امتیاز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 92

به "دوئل تیم های صدروقعر جدول در حساس ترین بازی، پیکان در کمین شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوئل تیم های صدروقعر جدول در حساس ترین بازی، پیکان در کمین شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید