در ایالت ویکتوریا استرالیا شرایط فاجعه اعلام شد

به گزارش یادداشت سریع، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دنیل اندروز نخست وزیر ایالت ویکتوریا با اعلام شرایط فاجعه (state of disaster) در این ایالت از شروع محدودیت های شدید از ساعت شش بعدزاظهر امروز یکشنبه اطلاع داد.

در ایالت ویکتوریا استرالیا شرایط فاجعه اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

دنیل اندروز در جریان کنفرانس خبری روزانه خود گفت: از ساعت شش بعدازظهر امروز یکشنبه شرایط فاجعه در این ایالت برقرار می گردد و این علاوه بر شرایط اضطراری است که در حال حاضر وجود دارد. این بدان معنی است که پلیس و دیگر نهادها از قدرت بیشتری برخوردار خواهند بود.

وی توضیح داد: محدودیت های بیشتری برای خروج از خانه اعمال می گردد و ساکنان ویکتوریا نمی توانند از پنج کیلومتری محل سکونت خود دورتر شوند و تنها یک نفر می تواند تنها یک بار در روز به خرید برود.

نخست وزیر ایالت ویکتوریا همچنین از اعمال مقررات منع تردد شبانه در ملبورن اطلاع داد و گفت: از ساعت هشت امشب مقررات منع رفت و آمد اجرایی خواهد شد و این ممنوعیت تا اطلاع ثانوی از ساعت هشت شب شروع و تا ساعت پنج صبح روز بعد ادامه خواهد داشت. در این فاصله زمانی مردم تنها می توانند برای رفت و آمد به محل کار خود و یا دریافت و ارائه خدمات درمانی و مراقبتی از خانه خارج شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1167

به "در ایالت ویکتوریا استرالیا شرایط فاجعه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در ایالت ویکتوریا استرالیا شرایط فاجعه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید