دانشجویان علامه طباطبایی تا سرانجام مرداد خوابگاه را تخلیه نمایند

به گزارش یادداشت سریع، رئیس اداره خوابگاه های دانشگاه علامه طباطبائی گفت: امروز اطلاعیه ای مبنی بر تخلیه خوابگاه ها صادر کردیم، اما ضرب العجل آن تا انتها این هفته نیست، چرا که طی هفته های آینده و در روزهای یکشنبه و سه شنبه نیز مسئولان خوابگاه حضور دارند.

دانشجویان علامه طباطبایی تا سرانجام مرداد خوابگاه را تخلیه نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی؛مهدی وجدانی رئیس اداره خوابگاه های این دانشگاه گفت: امروز اطلاعیه ای مبنی بر تخلیه خوابگاه ها صادر کردیم، اما ضرب العجل آن تا انتها این هفته نیست، چرا که طی هفته های آینده و در روزهای یکشنبه و سه شنبه نیز مسئولان خوابگاه حضور دارند به طوری که دانشجویان می توانند تا انتها مرداد در روزهای اعلام شده به خوابگاه مراجعه و اقدام به جمع آوری وسایل و تخلیه خوابگاه نمایند.

وی درباره چگونگی تخلیه خوابگاه ها اضافه کرد: ما جزء آخرین دانشگاه هایی هستیم که تخلیه خوابگاه ها را در تهران اعلام نموده ایم. دانشگاه تا به امروز دنبال این بود که اگر شرایط در تهران کمی مناسب گردد، امکان استفاده از خوابگاه را در تابستان به دانشجویان تحصیلات تکمیلی بدهد و آنها برای انجام کارهای انتها نامه خود از فضای خوابگاه استفاده نمایند، به همین دلیل ضرب العجلی برای تخلیه خوابگاه ها نگذاشتیم. برخلاف بسیاری از دانشگاه ها، فقط اطلاعیه های غیر رسمی منتشر می شد و هر دانشجویی که مراجعه کرد می توانست وسایل خود را از خوابگاه تحویل بگیرد.

وجدانی ادامه داد: امروز اطلاعیه ای مبنی بر تخلیه خوابگاه ها صادر کردیم، اما ضرب العجل آن تا انتها هفته نیست، چرا که طی هفته های آینده و در روزهای یکشنبه و سه شنبه نیز مسئولان خوابگاه حضور دارند. دانشجویان می توانند تا انتها مرداد در روزهای اعلام شده به خوابگاه مراجعه و اقدام به جمع آوری وسایل و تخلیه خوابگاه نمایند.

وی با اعلام اینکه تا به امروز حدود 30درصد از دانشجویان خوابگاه را تخلیه نموده اند، اضافه کرد: طبق اطلاعیه ها، از 15 شهریور سال تحصیلی جدید آغاز می گردد. بنابراین ما ناچاریم از یکم شهریور خوابگاه های خود را تخلیه کنیم تا در فرصت دو هفته ای بتوانیم آنها را از لحاظ بهداشتی آماده کنیم، تعمیرات لازم را انجام دهیم و البته به دلیل همه گیری بیماری کرونا خوابگاه ها را سم پاشی کنیم تا آماده پذیرش دانشجویان در سال تحصیلی جدید باشند.

رئیس اداره خوابگاه های دانشگاه علامه طباطبائی در مورد دانشجویان استان های دیگر که به دلیل بُعد مسافت، امکان حضور و دریافت وسایل خود را ندارند، گفت: دو راه کار برای این قضیه وجود دارد، نخست اینکه اگر دانشجویی نتواند در خوابگاه حضور پیدا کند و وسایل خود را تحویل بگیرد، بستگان این دانشجو با ارائه کارت شناسایی و هماهنگی با مسئول خوابگاه، می توانند وسایل را تحویل بگیرند. دوم اینکه، وسایل دانشجو نه بیرون ریخته می گردد و نه از بین برده می گردد، بلکه وسایل دانشجویانی که در روزهای اعلام شده نتوانسته اند خوابگاه را تخلیه نمایند، اول شهریور به صورت امانت به انبار منتقل می گردد. ولی بهتر است دانشجو هنگام جمع آوری وسایل خود حضور داشته باشد تا مسئله ای برای تفکیک وسایل پیش نیاید.

وی در انتها گفت: همکاران معاونت دانشجویی هم در این هفته و هم در روزهای یکشنبه و سه شنبه هفتۀ آینده در خوابگاه ها حضور دارند، هر گونه سوال و ابهامی وجود دارد، ما در خدمت دانشجویان هستیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1123

به "دانشجویان علامه طباطبایی تا سرانجام مرداد خوابگاه را تخلیه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان علامه طباطبایی تا سرانجام مرداد خوابگاه را تخلیه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید