خبرنگاران کالاهای اساسی تنظیم بازار از نیمه اسفند روانه بازار هرمزگان می گردد

به گزارش یادداشت سریع، بندرعباس- خبرنگاران- رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت هرمزگان گفت: هم اکنون قیمت گذاری کالاهای اساسی تنظیم بازار اجرا شده و از نیمه اسفندماه در سطح بازار استان توزیع می گردد.

خبرنگاران کالاهای اساسی تنظیم بازار از نیمه اسفند روانه بازار هرمزگان می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات سایز کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

خلیل قاسمی شامگاه شنبه در نشستی در همین رابطه گفت: سهمیه سال جاری هرمزگان برای کالاهای اساسی از جمله گوشت مرغ منجمد 180 تن، گوشت قرمز منجمد وارداتی 180 تن، 458 تن شکر، 550 تن روغن نباتی و 550 تن برنج هندی است.

وی اضافه کرد: این کالاها با قیمت های مصوب جهت عرضه به مردم در فروشگاه های زنجیره ای، واحدهای صنفی معتبر، تعاونی های کارمندی و کارگری توزیع می گردد.

قاسمی با اشاره به شروع اجرای طرح نظارت ویژه نوروز در هرمزگان از اول اسفندماه، گفت: این طرح تا نیمه فروردین و توزیع کالاهای اساسی تا انتها فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی اعلام نمود: با توجه به شرایط حاضر و به منظور حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، برگزاری همه نمایشگاه های بهاره در سطح استان هرمزگان لغو شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در بخش دیگری از صحبتهای خود از کوشش های در دست انجام به منظور برطرف کمبود اقلام بهداشتی از جمله مواد ضدعفونی در استان با استفاده از ظرفیت های داخلی اطلاع داد.

قاسمی تاکید نمود: بازرسی ها از واحدهای عرضه اقلام بهداشتی به صورت مستمر در حال اجرا است و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 848

به "خبرنگاران کالاهای اساسی تنظیم بازار از نیمه اسفند روانه بازار هرمزگان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کالاهای اساسی تنظیم بازار از نیمه اسفند روانه بازار هرمزگان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید