خبرنگاران جلسه ستاد مقابله با کرونا در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید

به گزارش یادداشت سریع، تهران- خبرنگاران- در جلسه ستاد مقابله با کرونا در وزارت صنعت، معدن و تجارت که یکشنبه شب با حضور رضارحمانی برگزار گردید، به منظور کاهش اثرات کرونا ویروس تصمیماتی اتخاذ گشت.

خبرنگاران جلسه ستاد مقابله با کرونا در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید

جهت دریافت مشاوره خدمات طرح روی جلد کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

بر پایه گزارش شبکه اطلاع رسانی وزارتخانه مزبور، طبق مصوبات این جلسه مقرر شد مبارزه با گران فروشی اقلام مرتبط مقابله با کرونا تشدید گردد.

کارخانجات فراوری ملزومات بهداشتی، برای تامین احتیاج مردم شبانه روز و در 3 شیفت فعالیت نمایند.

همچنین در مصوبه ای، خرید تضمینی ماسک فراوریی توسط هیات امنای ارزی وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

این ستاد مقرر کرد؛ تامین قطعات و ملزومات مورد احتیاج ماشین آلات فراوری ملزومات بهداشتی واحدهای تعطیل بدون هیچ اتلاف وقت انجام گردد.

سازمان ها و شرکت های تابعه دارای ارباب رجوع باید تمهیدات لازم را برای رعایت بهداشت عمومی در اسرع وقت به انجام برسانند.

شرکت ها و سازمان های زیرمجموعه مختار هستند در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود خرید و توزیع ملزومات بهداشتی را به ویژه در محیط کاری و پرسنل در دستور کار قرار دهند.

بر اساس مصوبه این جلسه، فروشندگان مواد غذایی، نانوایی ها و رستوران ها باید تمامی الزامات دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت و درمان را به طور کامل در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگاران، امروز رییس جمهوری به وزیر بهداشت دستور داد که ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تشکیل گردد.

ویروس کرونا از دی ماه گذشته تا کنون در دنیا بیش از 2 هزار قربانی گرفته است. تقریبا تمامی جانباختگان از چین، کشوری که ویروس از آنجا شیوع پیدا کرد، هستند. هشت نفر نیز در ایران بر اثر ابتلا به این بیماری جان باخته اند. ایران بعد از چین دومین آمار فوتی کرونا در دنیا را دارد.

بیماری جدید کرونا با نام کووید-19 از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت و تا به امروز 75 هزار نفر را در این کشور مبتلا نموده و جان 2 هزار و 233 تن را گرفته است.

کیانوش دنیاپور رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (یکشنبه) گفت: تعداد تلفات بیماری کرونا در ایران به هشت و تعداد مبتلایان به 43 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 825

به "خبرنگاران جلسه ستاد مقابله با کرونا در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جلسه ستاد مقابله با کرونا در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید