حریم خصوصی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی

به گزارش یادداشت سریع، کتاب حریم خصوصی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نوشته علی محمد رجبی، به آنالیز چگونگی کلاهبرداری در فروشگاه های اینترنتی، تهدیدات امنیتی در شبکه های اجتماعی، سرقت هویت و... می پردازد.

حریم خصوصی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی

به گزارش خبرنگاران آنلاین، کتاب حریم خصوصی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را انتشارات پشتیبان در 36 صفحه منتشر نموده است.

در این کتاب آمده است که درجه خصوصی بودن اطلاعات بستگی دارد به این که مردم جامعه چگونه این اطلاعات را دریافت می نمایند و با آن برخورد خواهند کرد که به نوبه خود به شرایط زمان و مکان وابسته است.

تعریف حریم خصوصی، انواع حریم خصوصی، تهدیدات امنیتی در شبکه های اجتماعی، سرقت هویت، نشت اطلاعات و کلاهبرداری از جمله موضوع های مطرح شده در این کتاب اند.

نویسنده همچنین نوشته که کلاهبرداری به وسیله سایت های جعلی، فروشگاه های اینترنتی، کلاهبرداری در پوشش فروش اجناس دست دوم و در پوشش برنده شدن در مسابقات، کشاندن قربانی پای دستگاه خودپرداز و یا کلاهبرداری در قالب ثبت نام رایانه شیوه های مرسومی هستند که کلاهبرداران از آن ها برای به دست آوردن اموال دیگران استفاده می نمایند.

  • راهکارها و توصیه های کاربردی در اینستاگرام
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 552

به "حریم خصوصی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریم خصوصی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید