جابری: لیگ برتر فوتسال با 7 تا 10 روز تأخیر برگزار خواهد شد، شرایط همه سالن ها را در هفته اول آنالیز می کنیم

به گزارش یادداشت سریع، سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت که مدیران این سازمان، شرایط سالن های میزبان مسابقات لیگ برتر را در هفته اول آنالیز خواهد نمود.

جابری: لیگ برتر فوتسال با 7 تا 10 روز تأخیر برگزار خواهد شد، شرایط همه سالن ها را در هفته اول آنالیز می کنیم

آرش جابری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برنامه مسابقات لیگ برتر فوتسال با تعویق رقابت های جام ملت های آسیا گفت: تیم ها تا سرانجام وقت اداری سه شنبه فرصت جذب بازیکن دارند و تا سرانجام روز چهارشنبه باید مدارک را برای صدور آی دی کارت بازیکنان بیاورند. فدراسیون فوتبال رایزنی لازم را برای کسب مجوز برگزاری بازی ها انجام داده و مسابقات با 7 تا 10 روز تأخیر برگزار خواهد شد. با توجه به لغو جام ملت های آسیا، لیگ برتر را بدون وقفه برگزار خواهیم کرد.

وی درخصوص تست کرونای اعضای تیم های شرکت کننده در مسابقات توضیح داد: اعضای تیم ها در فاصله زمانی 72 ساعت تا اولین بازی، اولین تست PCR را می دهند و سپس این تست را در دوره های 10 روزه خواهند داد. پس از تأیید نتایج این تست ها در ایفمارک و کمیته پزشکی فدراسیون، بازیکنان در مسابقات حاضر خواهند شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرپرست سازمان لیگ فوتسال در خصوص شرایط پرداخت مبلغ ورودیه شرکت در لیگ برتر توسط تیم ها گفت: با وجود شرایط سخت بعد از شیوع کرونا، باشگاه ها همکاری خوبی با ما داشتند و همه تیم ها مبلغ ورودی را هم واریز نموده اند. امیدوارم لیگ بسیار خوبی داشته باشیم. ما تمام کوشش مان را می کنیم و بحث فنی بر عهده تیم هاست.

جابری درباره شرایط سالن های 14 تیم میزبان رقابت ها و اعتراض بازیکنان به سالن علی ابن ابی طالب (ع) بهبهان در سال های گذشته به خبرنگاران گفت: سالن های معرفی شده چند سال میزبان مسابقات بودند. سالن بهبهان چند فصل میزبان بازی های اهورا بود و سالن جایگزین هم مسائل خاصی دارد، البته مجموعه ورزشی علی ابن ابی طالب (ع) در سال های اخیر مسئله ای نداشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی درخصوص بازدید سازمان لیگ فوتسال از سالن های میزبان اعلام کرد: با توجه به شرایط کرونا، نمی توانیم به همه شهرها مسافرت و شرایط همه سالن ها را آنالیز کنیم. به همین خاطر شرایط سالن ها را در هفته اول رصد می کنیم. اگر سالن مورد نظر مسئله ای داشته باشد، بازی ها به سالن استاندارد دیگری در همان شهر منتقل می گردد. ما سال گذشته مسئله ای از این بابت نداشتیم و فقط سالن میزبانی تیم گیتی پسند به سالن مخابرات تغییر نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1259

به "جابری: لیگ برتر فوتسال با 7 تا 10 روز تأخیر برگزار خواهد شد، شرایط همه سالن ها را در هفته اول آنالیز می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابری: لیگ برتر فوتسال با 7 تا 10 روز تأخیر برگزار خواهد شد، شرایط همه سالن ها را در هفته اول آنالیز می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید