علیرضا فغانی به ایران برمی شود

به گزارش یادداشت سریع، به گزارش خبرنگاران، ایسنا نوشت: چند هفته قبل این داور برجسته و بین المللی فوتبال ایران درخواستی را به مسوولان فدراسیون فوتبال ارائه کرد تا در صورت صلاحدید به ایران بیاید و در هفته های پایانی و به جای مانده از بیستمین دوره لیگ برتر و هم یاری حال داوری فوتبال ایران باشد.

علیرضا فغانی به ایران برمی شود

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ آریاگستر بیشتر بدانید.

با توجه به نبود یاری داور ویدیویی در فوتبال ایران، طی هفته های گذشته به علت حساسیت بالای رقابت های لیگ برتر چه در بالای جدول و چه در قعر آن، شاهد حواشی بسیار زیادی هستیم و به طور حتم حضور علیرضا فغانی داور با تجربه فوتبال کشور، را می توان به فال نیک گرفت.

چندی پیش هرچند زمزمه های مخالفت با درخواست وی مطرح شده بود، اما در نهایت فدراسیون فوتبال شرایط را برای فغانی فراهم کرد تا امکان قضاوت او بنابر صلاحدید در سه هفته پایانی لیگ برتر و هم رقابت های مرحله نیمه نهایی و فینال جام حذفی مهیا گردد.

فغانی هم اکنون به علت قضاوت در رقابت های گروه F و G منطقه شرق لیگ قهرمانان آسیا در تایلند به سر می برد و اواسط هفته آینده به ایران سفر خواهد نمود.

باید اظهار داشت زمان اتمام مسابقات لیگ برتر هشتم مردادماه سال 1400 خواهد بود و زمان برگزاری مسابقات به جامانده جام حذفی هم اینگونه است که 13 مرداد مسابقات مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار می گردد و مسابقه فینال هم در تاریخ 18 مرداد برگزار می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1901

به "علیرضا فغانی به ایران برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا فغانی به ایران برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید