تهدید بازیکنان تیم ملی! ، آبروریزی بزرگ در فوتبال ایران

به گزارش یادداشت سریع، در شرایطی که تا یک ماه دیگر چند تیم فوتسال از کشورهای دیگر به ایران سفر می نمایند، تیم ملی فوتسال ایران تا آستانه اخراج از هتل پیش رفت و اردوی تیم جوانان تعطیل شد!

تهدید بازیکنان تیم ملی! ، آبروریزی بزرگ در فوتبال ایران

به گزارش خبرنگاران آنلاین، شنبه فوتسال ایران روز عجیب و بی سابقه ای را تجربه کرد. مجموع اتفاقاتی که باعث تعطیلی تمرین تیم جوانان شد و تیم ملی بزرگسالان تا مرز اخراج از هتل المپیک پیش رفت.

ماجرا از جایی شروع شد که هتل المپیک بعد از گذشت تنها یک روز از شروع اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان اظهار داشت به علت بدهی فدراسیون فوتبال به این هتل و بی توجهی به تذکرات، ملی پوشان باید این هتل را ترک نمایند.

این تهدید وقتی جدی تر شد که مسئولان هتل المپیک اظهار کردند بازیکنان باید تا بعدازظهر اتاق هایشان را خالی نموده و آن را تحویل بدهند.

در فاصله رایزنی مدیران فدراسیون فوتبال با هتل المپیک و به موازات آن، یک راه حل دیگر در دستور کار کمیته فوتسال نهاده شد.

علاوه بر تیم ملی فوتسال بزرگسالان، تیم های جوانان فوتسال و تیم فوتبال دختران نوجوان هم در اردو بودند. دختران در هتل آموزشگاه و تیم جوانان هم در خوابگاه کمپ اسکان داشتند و مقرر شد با دو جابجایی، مشکل تیم ملی فوتسال رفع بگردد.

بر این اساس، اردوی تیم جوانان که قرار بود تا دوشنبه در جریان باشد، تعطیل شد تا تیم دختران به جای آنها به خوابگاه کمپ بروند و تیم وحید شمسایی هم با ترک هتل المپیک در هتل آموزشگاه جایگزین محل اقامت دختران بشوند.

تیم جوانان با تهیه فوری بلیت برای چند بازیکن خود، اردویش را زودتر از تاریخ مقرر تعطیل کرد اما با گذشت زمان، رایزنی های فدراسیون هم با هتل المپیک جواب داد تا تیم شمسایی در آستانه اخراج از این هتل، مجدداً پس از تمرین نوبت عصر به اتاق هایشان برگردند و فعلاً در المپیک ماندنی باشند.

رقم خوردن این اتفاق آن هم در روزی که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال جلسه داشت و راه حلی برای این مشکل ارائه نکرد در نوع خود عجیب و بی سابقه است به ویژه اینکه این بی تدبیری باعث تعطیل شدن 5 جلسه تمرینی تیم جوانان شد و از سوی دیگر تیم ملی هم در جای خود در هتل المپیک باقی ماند.

معین نیست با این سبک از مدیریت فدراسیون فوتبال که مسائل مالی اش دیگر بر هیچکس پوشیده نیست چطور قرار است تیم ملی فوتسال ازبکستان برای انجام دوبازی با تیم ملی کشورمان به ایران بیاید؟ آیا قرار است این آبروریزی در اسکان یک تیم خارجی هم رخ بدهد؟

شرایط برگزاری تورنمنت فوتسال جوانان که قرار است به میزبانی ایران و با حضور چین تایپه، ویتنام و ازبکستان برگزار بگردد چه می گردد؟ آیا برای دعوت و برگزاری این تورنمنت منابع مالی لازم پیش بینی شده است؟ و در انتها اینکه چه کسی جوابگوی تعطیلی تمرینات تیمی است که از هفته ها قبل برنامه آماده سازی خود را به فدراسیون داده بود؟

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 فروردین 1402 بروزرسانی: 20 فروردین 1402 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2407

به "تهدید بازیکنان تیم ملی! ، آبروریزی بزرگ در فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید بازیکنان تیم ملی! ، آبروریزی بزرگ در فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید