ترکیب احتمالی استقلال مقابل فجرسپاسی؛ جای سرباز ها پر شد

به گزارش یادداشت سریع، تیم استقلال تهران در چارچوب بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19 امشب میزبان تیم فجرسپاسی شیراز خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل فجرسپاسی؛ جای سرباز ها پر شد

آبی پوشان تهرانی طی 18 هفته از مسابقات لیگ برتر شکست نخورده اند و در حال حاضر با 44 امتیاز در صدر جدول رده بندی ایستاده اند؛ 13 پله بالاتر از حریف امروزشان.

تیم فجرسپاسی که در 13 مسابقه اخیر بردی به دست نیاورده و آخرین پیروزی آن ها به فزونی یک بر صفر مقابل پیکان تهران برمی گردد. فجر با 14 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی جای داد و تنها سه امتیاز با جایگاه سقوط به لیگ دسته اول فاصله دارد.

استقلال تهران با فزونی مقابل تراکتور تبریز پا به این بازی می گذارد و آنطور که فرهاد مجیدی اطلاع داد سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به بازی امشب نمی رسند. وریا غفوری هم به علت مسائل انضباطی غایب است، اما محمد دانشگر و ابوالفضل جلالی که شرایط نامشخصی داشتند به این بازی می رسند.

درون دروازه استقلال بدون شک سید حسین حسینی گزینه مورد اعتماد فرهاد مجیدی خواهد بود. حسینی در بازی خارج از خانه مقابل تراکتور هم با ارائه نمایش مناسب پیروز به کلین شیت شده بود.

غیبت دانشگر و مرادمند که در بیشتر بازی های این فصل استقلال را همراهی می کردند، مجیدی را به تغییرات اجباری وا می دارد و به احتمال روزبه چشمی، محمد دانشگر، جعفر سلمانی و صالح حردانی چهار بازیکنی خواهند بود که خط دفاعی آبی ها را شکل می دهند.

در خط میانی مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس و عزیزبک آمانوف به احتمال بازی می نمایند و خط حمله هم با حضور امیرحسین حسین زاده، کوین یامگا و رودی ژستد تشکیل می گردد.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل فجرسپاسی:

سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، عزیزبک آمانوف، امیرحسین حسین زاده، کوین یامگا و رودی ژستد

منبع: فرارو
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 2212

به "ترکیب احتمالی استقلال مقابل فجرسپاسی؛ جای سرباز ها پر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی استقلال مقابل فجرسپاسی؛ جای سرباز ها پر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید