تبدیل موزه تاریخ طبیعی اشترالزوند به موزه دریایی آلمان

به گزارش یادداشت سریع، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای واصله، تبدیل موزه تاریخ طبیعی اشترالزوند به موزه دریایی آلمان صورت گرفت.

تبدیل موزه تاریخ طبیعی اشترالزوند به موزه دریایی آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

داستان چیست؟

70 سال پیش، مدرسه کوچکی در شهر اشترالزوند به موزه تاریخ طبیعی آلمان تبدیل شد. در آن موقع، موزه مکانی برای نمایش تعداد محدودی از خزندگان، دوزیستان و حیواناتی از دریای بالتیک بود. 6 سال بعد از آن، ساختمان موزه گسترش یافت و بتدریج گونه های مختلف جانوری و گیاهی دریاهای سراسر دنیا به موزه راه یافتند. به این ترتیب، موزه تاریخ طبیعی اشترالزوند به موزه دریایی آلمان تغییر اسم داد.

در سالهای اخیر، نمایشگاه دائمی اقیانوس شناسی و زیست شناسی دریایی در طبقه همکف این موزه احداث شد. در این بخش، مدلهای مختلفی از کشتی ها، قایق های غواصی و فسیل جانوران و گیاهان دریایی دیده می شوند. بخش دیگری از نمایشگاه دائمی به تاریخ ماهی گیری اختصاص یافته است. همچنین در این موزه، نمایشگاهی در ارتباط با صنعت ماهیگیری آلمان شرقی وجود دارد. قسمت دیگری از ساختمان موزه نیز به نمایشگاه انسان و دریا و دریای بالتیک اختصاص یافته است.

همچنین در موزه دریایی آلمان، چهار آکواریوم مدیترانه ای، گرمسیری، لاک پشت ها و کوسه ها وجود دارند که در نوع خود بی نظیر هستند. علاوه بر اینها، بسیاری معتقدند که موزه دریایی آلمان، یک مرکز بین المللی برای تحقیقات و شناخت دریاها بشمار می رود. پژوهشگران در این موزه، تحقیقات گسترده ای را در حوزه حفظ و نگهداری دریاها، پستانداران دریایی، پرندگان و خزندگان دریایی، انواع ماهی ها، مرجان ها و گیاهان دریایی و همچنین فسیل ها انجام می دهند.

نتایج این تحقیقات در مجله تخصصی موزه دریایی آلمان منتشر می گردد. علاوه بر آن، سایت موزه، اطلاعات مفیدی را درباره گونه های مختلف جانوری و گیاهی دریاها در اختیار علاقمندان قرار می دهد. در کنار اینها، موزه دریایی آلمان کتابخانه ای با 30 هزار کتاب دارد. در این کتابخانه، کتاب های مرجع در حوزه زیست شناسی و تاریخ دریاها و همچنین مجلات تخصصی در اختیار علاقمندان و پژوهشگران قرار می گیرند.

منبع: همگردی
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1081

به "تبدیل موزه تاریخ طبیعی اشترالزوند به موزه دریایی آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل موزه تاریخ طبیعی اشترالزوند به موزه دریایی آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید