تامین تبلت و تلفن هوشمند برای 90 درصد دانش آموزان نیازمند استان سمنان

به گزارش یادداشت سریع، خبرنگاران/سمنان استاندار سمنان از تامین تبلت و تلفن هوشمند برای 90 درصد از دانش آموزان نیازمند استان اطلاع داد و گفت: یک برنامه ریزی مدون با هدف حمایت از مددجویان استان در دستور کار قرار گرفته است.

تامین تبلت و تلفن هوشمند برای 90 درصد دانش آموزان نیازمند استان سمنان

علیرضا آشناگر در نشست ویدئو کنفرانسی آنالیز طرح شتابا با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه ایده های خلاقانه ای وجود دارد که می تواند به عنوان نگاه های ملی تلقی شود تا دیگران هم از آن در راستای بهبود ارائه خدمات بهره ببرند، اظهار کرد: طرح شتابا برای توانمند سازی ایتام برنامه ریزی و در این راستا تفاهم نامه ای منعقد شد که برای یک هزار یتیم در استان کد بورسی دریافت شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور متعهد به پرداخت دو میلیارد تومان از محل صندوق کمیته امداد شده است توضیح داد:ا گر این مبلغ واریز شود بخشی از اشتغال ایتام در قالب این طرح تامین خواهد شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه احتیاج سنجی از ایتام و مددجویان در دستور کار قرار گرفته است ، گفت: تا کنون تبلت و تلفن هوشمند برای 90 درصد از دانش آموزان احتیاجمند استان سمنان تامین شده است.

آشناگر با بیان اینکه نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) برای خرید پنل های خورشیدی مددجویان دو میلیارد تومان قول مساعدت داده بود، تاکید نمود: پیگیری برای پرداخت و تخصیص این اعتبارات در دستور کار است.

وی گفت: برای توانمند سازی اقشار مختلف تحت پوشش، یک طرح احتیاج سنجی ارائه شده است که در آن شرایط احتیاجهای افراد از احتیاج شغلی تا احتیاجهای فرهنگی به عنوان یک بانک اطلاعاتی جمع آوری و برای تامین این احتیاجها برنامه ریزی مدونی ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه وقتی بانک اطلاعاتی از احتیاج های مددجویان تهیه شود کار توزیع یاری ها و اقدامات حمایتی تقویت می شود، اضافه نمود: اگر این برنامه به عنوان یک رویکرد ملی در کمیته امداد جاری شود کار امداد رسانی به احتیاجمندان در سراسر کشور تقویت می شود.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال باید متناسب با گروه های تحت پوشش نسبت به اجرای طرح های اشتغال اقدام کرد، یادآور شد: به همین دلیل باید منابع مورد احتیاج را تامین کنیم. البته به این منظور تسهیلات فراوانی در استان در اختیار داریم که می توان برای اجرای طرح های اشتغال از آن بهره گیری کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: fastnote.ir شناسه مطلب: 1530

به "تامین تبلت و تلفن هوشمند برای 90 درصد دانش آموزان نیازمند استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین تبلت و تلفن هوشمند برای 90 درصد دانش آموزان نیازمند استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید